Se on sixty-fifty Etköhän kuitenkin etsi sen suhteen jostakin drinkkioppaasta tai muualta kuin täältä
Ihan sama millä suhteilla aloittelee vaikka 1 (kossua,yäk)/3 (cola), kun loppuillasta suhde muuttuu kumminkin 4/1. Näin se vain menee.
jahas tänne tällänen ilmestyny. no mutta annetaa olla vaa ohjeita muillekin, ite en enää tarvii ku löyty oikee...
Kokis viemäriin,hjuva lantrinki kossulle/vodkalle 50% karpalo tai puolukka mehua 50% rypäle(vähentää happamuutta).
Kannattaa tuo kossu (kuka siitä tykkääkään) nauttia saaristolasikahvi-tyyliin. Puolikuppia kossua,kuumaa vettä ja fariinisokeria niin paljon,että muistuttaa väriltään kahvia. Pakkasilmojen lämmittäjä.
"Tää on kova ketju. =D " parhaat ideat eivät tule selvinpäin. Niin tossa kokeilin eri vaihtoehtoja ja huomasin, että noin 1:5 ja aivan tilkka vettä ja sitten sekoittaa niin maistui kyllä useampikin.. mitä muut tykkää tosta^?
Täähän hauska ketju on Tuota Quioten suositusta täytyykin joskus kokeilla kun olen aika suuri kahvin ystävä. Itse en oikein colalla maustetusta viinasta sillee välitä, ja harvoin itse asiassa viinan kanssa tulee muutenkaan läträttyä, kalja kyllä maistuu Mutta joskus tulee viinan sekaan heitettyä Pirkan/Mehukatin päärynämehua (nam!), niin ja tietysti salmiakki, uutteena tai sitten paskaksi silputtuja Turkin Pippureita (kauhea homma...) =)