Kotelo vaihtoehtoja???

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Raquzz, Dec 7, 2009.

1. Raquzz

Raquzz Regular member

Trophy Points:
    26
    Juu olisin tossa uutta konetta kasailemassa muutaman viikonsisään kuhan on tilipäivä, kaikki muut osat on jo suurinpiirtein päätetty, mutta kotelo on vielä vähän hakusessa. Olen kyllä miettinyt antecin p183:sta, joten kannattaisiko ostaa joku toinen joka olisi halvempi vai kannattaako tässä kohdassa säästää?

2. Zardoner

Zardoner Regular member

Trophy Points:
    26
    Mistä meinasit tilata ja milloin? P183 pitäs olla ihan ok.

3. J0ND

J0ND Member

Trophy Points:
    16
    Antec three hundred gamer case.

4. Raquzz

Raquzz Regular member

Trophy Points:
    26
    Jimmsiltä kait tilaan taitaa olla suomen halvimmat koneet jos osina tilaa, olin aikeissani ostaa computexilta valmiin koneen mutta sanoivat että takuu raukeaa jos koneeseen itse asentelee osia lisää, ajattelin kumminkin vanhan kovon ja wlan kortin laittaa uuteen koneeseen.

Edit. tuli juuri viestiä että takuu ei raukeakkaan koska eihän niiden koneetkaan ole ns. pakettikoneita joten tilaan sittenkin valmiin paketin computexilta ja säästään about 100€ kuin että tilaisin osina, elikkä toi Computexin New Generation Gamer lähtee tossa parin viikon päästä tilaukseen. Taidan kyllä tilata jimms'iltä paremman jäähyn ja 24" näytön ton 19" vierelle.

Last edited: Dec 8, 2009
  5. semuuh

semuuh Member

Trophy Points:
    16
    Onko sinulle tärkeämpää hyvä jäähdytys vai hiljaisuus?

6. Raquzz

Raquzz Regular member

Trophy Points:
    26
    No tota niin molemmat on tärkeitä mutta silloin kun pelaan niin ei oo väliä jos se hurisee kovaakin, mutta sitte kun haluan nukkua niin olisi hyvä olla hiljainen :D Hieman olen ajatellut että alan kellotella sitte ku alkaa loppumaan tehot koneesta mut, tuskin kovin pitkään aikaan, ja jäähyksi tulee prossulle Noctuan NH-D14.

Last edited: Dec 8, 2009

Share This Page