Hei kaikki Afterdawn ihmiset..Tyhmänä kysyn. Alkuun pieni tarina. Mulla oli ongelma windows palomuurissa ja kaverit netissä sanoi, että palauta kone aikasempaan tilaa. eli sinne kun se viellä toimi.. No mulla ei ollut v.kopiota viimeisen 3kk ajalta joten paulautin aika kauas.Ja päiväys oli sama, vaikutti väärältä silti ja olin kuumeessa tätä tehdessä. ja se kyseli jotain. ja olen toden.näk vastannut jonkuu värin.. windows 7 ultimate ei toimi enään niikuin pitäisi.. niin onko mitään ohjelmaa jolla voin testata koko koneen samatien.Eli Tarkistaa käyttiksen / koneen kunnon.. niin tiedän sitten mitä kaikkea joudun ostamaan ja joudunko asennuttamaan W7 uudestaan..tosin on itselläkin, mutta en ole koskaan tehnyt tätä .. P.s. olen miettinyt että pitäisikö perustaa firma: Takuuvarmasti kone sekaisin tunnissa.. koska minä aina saan jotenkin sekaisin nämä. Hyvää Joulua ja uutta vuotta kaikille.
Hei. Kuvailisitko tuota "windows 7 ultimate ei toimi enään niinkuin pitäisi..." -kohtaa tarkemmin? Mitä kone tarkalleenottaen tekee?
onko kyseessä paketti kone vai itse kasaama? onko product key tallessa esim, tietokoneen kylkeen teipattuna?