Kotiparturit (koneet) :D

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by mjmmuhis, Aug 7, 2007.

1. mjmmuhis

mjmmuhis Member

Trophy Points:
    11
    Terve. Eipä nyt mieleen mitään parempaakaan forumia tullut kuin afterdawn tämän asian kyselisemiseen, joten,,
    Osaisitteko sanoa hiustenleikkuukoneista mitkä olisivat hyviä merkkejä (vaikka omia kokemuksia), kun tullut jokunen ostetua, mutta nehän ovat kerta toisensa jälkeen aina vaan huonompia!
    (Toissapäivänäkin kesti parisen tuntia leikata hiusket kaljuksi kun hiustenleikkuukone "hieman" takkuili :D

2. jombba11

jombba11 Member

Trophy Points:
    11
    Älä osta ladattavaa, ne kuukahtaa melkein heti."ei suuniteltu kestämään"
    .ai niin ja sitten ne pitää puhdistaa aina silloin tällöin. koneen sisään äikkiä tulee yllätys.

Last edited: Aug 8, 2007
  3. SSaarinen

SSaarinen Regular member

Trophy Points:
    46
    Ainakin ne Citymarketin mallit kannattaa unohtaa...suosittelisin melkein menemään kysymään alan liikkeestä mitä kannattaa ostaa. Vaikka suoraan parturiliikkeestä tai esim. Hairstore jne.

4. morbir

morbir Regular member

Trophy Points:
    26
    Mulla on veljeltä lainassa Philipsin Philishave c440. Hyvin on toiminut tähän mennessä. Kymmeniä kertoja tullu pää ajeltua sen kanssa eikä mitään ongelmia.

Last edited: Aug 15, 2007
  5. frankku

frankku Regular member

Trophy Points:
    26
    Mulla on joku Braunin vekotin joka on palvellut jo useamman vuoden. Kun ei osta halvinta niin todennäköisesti ei saa paskinta. Niin ja kannattaa tosiaa jokaisen käyttökerran jälkeen puhdistaa ja silloin tällöin öljytä terät.

6. perhana

perhana Regular member

Trophy Points:
    26
    Juu laitteen merkkiä tärkeämpää on tosiaan tuo puhdistus ja öljy... eli käytön jälkeen karvat pois koneen sisältä, ja ENNEN hiustenleikkuuta tippa öljyä niihin teriin, öljyn vaikutuksen kuulet jo koneen äänestä. Jos joutuu leikkaamaan pitkään yhtäjaksoisesti, kannattaa lisätä tippa öljyä silloin tällöin (huom. tippa, ei ämpärillinen) itse olen käyttänyt ihan tavallista crc monitoimiöljyä spray pullosta, helpompaa ja siistimpää kuin ne koneen mukana tulevat vuotavat muovipullot.

Share This Page