Kotiryhmä?

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Pekek78, Aug 13, 2011.

  1. Pekek78

    Pekek78 Regular member

    Joined:
    Aug 5, 2006
    Messages:
    371
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Mulla on kotona langaton verkko, kiinteät yhteydet joka huoneessa jne. Kaikki laitteet toimii hyvin langattomassa verkossa, mutta miksi kotiryhmää ei näy? Olen luonut sen Windowssissa(7), mitä muuta tuo tarvitsee? TV ei vaan löydä mitään "jaettavaa", langattoman verkon se kyllä löysi.
     
  2. samfin

    samfin Regular member

    Joined:
    May 26, 2005
    Messages:
    1,086
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Säännöistä pitää antaa lupa TV:lle selata jaettuja kansioita

    Seuraavasta linkistä selaa "Who Can Access My Shared Media Libraries?" kohtaan,
    niin saat luvitettua laitteet sieltä. Olettaen, että televisio näkee tietokoneet.
    Näkyykö koneet, kun painaa sourcea kaukosäätimestä (mistä valitaan TV, DVD jne.)
    http://blogs.msdn.com/b/e7/archive/2009/05/12/media-streaming-with-windows-7.aspx
     
  3. Pekek78

    Pekek78 Regular member

    Joined:
    Aug 5, 2006
    Messages:
    371
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Olen kokeillut muutamaa kansiota jakoon, ei auttanut. Koneella näkyy TV ja TV:llä näkyy kone, mutta sisältöä TV ei löydä.
     
  4. samfin

    samfin Regular member

    Joined:
    May 26, 2005
    Messages:
    1,086
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46

    Teitkö tuosta linkistä sen ensimmäisen kohdan media playerilstä? Jos et, niin tee se. Tämän jälkeen jos kuut ja tähdet ovat oikeassa asennossa, niin pitäisi tv:ssä näkyä sinun profiilisi julkistet jako kansiot.

    edit. sitten katot että oikeudet ovat jaetulla kansiolla kunnossa. Itse otin mallia tuolta kun kirjoitat suorita kenttään \\"oman koneen nimi", tulee jaetut kansiot näkyviin. Katso Users kansion alta julkisen kansion suojaus välilehdeltä ryhmät tai käyttäjät. Laita samat siihen jaettuun kansioon minkä haluat telkkarissa nähdä.
     
    Last edited: Aug 16, 2011

Share This Page