Onko sellasta, yksi googlen sivu jo löytyy ilmais versio. Tilasin sit valokuvauksen harrastuksen takia suncomet webhotellin ja siellä on kotisivukonekkin, ei mene mun kaaliin että miten sen alotetaan. Oisko neuvoja linkkejä mistä alottaa, tai miten alottaa webhottelin kone on erittäin hankala. Saako esim win7 ultimateen (32) mitään ohjelmaa millä vois tehdä itse? Tai löytyykö tästä Käyttiksestä sellasta ohjelmaa Linkkejä suomenkielellä, sais olla myös helppoja ymmärrettäviä
Kotisivun käynnistäminen ei ole aivan yksiselitteistä puuhaa. Mikäli sinulla on mahdollisuus käyttää kotisivukonetta, kysy ohjeita palveluntarjoajalta. Mikäli olet ostanut vain webhotellin, kannattaa tutustua vaikka Wordpress julkaisualustaan. Omani olen sillä laittanut pystyyn, riittää kun tuotan sisältöä, WP hoitaa visuaalisen ilmeen ja koodin
kyllä se on yksin kertasta puuhaa lataa wamp, avaa portit, laita päälle, html tiedostot www kansioon ja muuta et tarttekkaan
kiitoksia vastaulusta, kaverini teki minulle sivut ja ne tulikin sit upeat. webhottellin kautta ne pyörii hienosta. Oli liian haastava toi webhotellin kotisivukone