Hei! Oon tässä värkkäilly kotisivuja... sivut ovat kuta kuinki valmiit, mut yks ongelma tässä nyt tuli... elikkäs kun laitan sivut palvelimelle ja avaan sit sen osoitteen missä ne sivut on nii ä ja ö kirjaimet eivät näy ?. Ohjelma millä oon tehnyt näitä on Sharepoint Designer 2007. Nuo ääkköset ja öökköset kyl näkyy mun omalla koneella kun aukasen tuo sharepointin kautta.
Lisää HTML-tiedoston koodiin <head>-tagin sisälle tämä: <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" /> Jos ei vieläkään jostain syystä näy, niin toinen vaivalloisempi tapa on näpytellä jokaiselle ä:lle ja ö:lle erikoismerkit. Edit: Jaa, afterdawn heittää niihin suoraan ä:t ja ö:t, eikä näytä niitä koodeja. No mutta erikoismerkkejä on lueteltu mm. täällä.
Terve! tota itellä ois taas semmosta kotisivuihin liittyvää että miten saan mp3 linkin sillai että se soittaa linkkiä painamalla kappaleen sillä sivulla missä linkki on? Monimutkaisesti selitetty mut ihan sama... pitäsisi tosiaan saada jollain se pysymään samalla sivulla ettei avaisi mitään ylimääräistä. Kiitos etukäteen!