Kotiteatteria kasailemassa

Discussion in 'Kotiteatterin äänentoisto' started by _jukkiz, Jul 11, 2010.

1. _jukkiz

_jukkiz Member

Trophy Points:
    11
    Juu olis tarkotus saada telkun ja ps3:n kaveriksi elokuvia, pelejä ja musiikkia varten joku kiva kotiteatteri setti ja tarvisi hyviä ehdotuksia. Budjetti olisi joku 1000-1500e ja tarkotus saada tolla 2.1 tehdyksi ainakin. Mitä nyt itse olen kattellut niin seuraavat osat vaikuttaa hyviltä.

Kaiuttimet: Tannoy Mercury F1
    Subi: Vähän hakusessa
    Vahvistin: Onkoy TX-SR608

2. ISOimage

ISOimage Regular member

Trophy Points:
    26
    Noilla valinnoilla ei pahasti mene metsään. Suosittelen kumminkin käymään, mikäli mahdollista, paikallisessa hifi liikkeessä suorittamassa vertailuja. Olet jo pitkällä mietinnöissäsi kun olet päättänyt valita jalusta kaiuttimet. Vahvarissa riittää potkua hieman hankalampiinkin kaiuttumiin, eikä se myöskään vanhene ihan heti. Subia ei kannata aliarvioida, muistat vaan että halvalla ei saa hyvää. Toki käytettyjen markkinat kannattaa tutkia tarkoin, voi tehdä löytöjä ihan pilkka hinnalla.

3. Pihlis12

Pihlis12 Active member

Trophy Points:
    66
    Hyvä setti, en tiedä paljonko olet ajatellut tuohon subiin sijoittaa, mutta tsekkaappa SVS:n subit. Itse olen suunnitellut seuraavaksi subiksi SVS:n subia.

www.svsound.com/

Noita ei kaupoissa tietääkseni myydä joten ainut tapa ton hankkimiseen on tuolta verkkokaupasta.

Euroopan kauppa: eu.lsound.no/default.aspx

Last edited: Jul 12, 2010
  4. _jukkiz

_jukkiz Member

Trophy Points:
    11
    Vähän kalliita noi subit. Olisko jotain asiallista 300-400 eurossa liikkuvaa subia?

Share This Page