Joo, asensin windowsin nyt uusiks ja tääl o kaikki muut paitsi se mun ware kovalevy, ja asensin windowsin c: asemaan..... se mun L: asema on D: asemassa koska ennen D: oli 1gt kokone nytte se o sen mun L: kokone ja ku koitan avata sitä D: asemaa että pääsisin L: asemaan niin tulee "Virhe. Asemassa D: Oleva levyke on alustamaton, haluatko alustaa sen nyt? Kyllä Ei " että kuinkas saisin ton mun aseman takas ilman että pitää alustaa se jos joku tietää ja auttaa niin olen todella kiitollinen!! edit: niin ja kone oli hp pavilion pakettikone ja siinä oli windows xp home ja lainasin kaverilta windows xp levyn. Siks formatoin koska kone toimi vähä hitaasti
HP:n pakettikoneissa on yleensä niin, että asennuslevykket pitää itse polttaa ohjelmavalikosta suoraan CD-levykkeille (vaatii muistaakseni 7-8 cd-levyä). Tällöin alkuperäisasennuksen voi tehdä uudelleen, mikä vastaa tilanetta, kun ostit koneen. Onko niin, että et käyttänyt tätä, vaan asensit suoraan XP-levykkeeltä. Mikä HP:n paketti sulla on?