Elikkäs ostin noin viikko sitten Maxtor basic 500 GB Kovalevy toimi moitteettomasti, mutta muutaman päivän päästä kun kovalevyn kansion aukaisi, tuli että /k: ei ole oikeuksia tms. Menin giganttiin, sain kovalevyn takuuseen ja ostin uuden kovalevyn Western Digital Elements 500 GB Arvatkaapa v*t*u toimiiko sekään, tuo ei sentään ole kertaakaan toiminut, koneeni eikä meidän 2 muutakaan tietokonetta löydä tuota, onko koneissamme mukamas vikaa vai onko minulla käynyt huono tuuri, ja pitäisi mennä vaihtamaan tuo kovalevy? (3 kerta toden sanoo, vai sanooko?:O)
Noudatitko paketin mukana tulleita asennusohjeita? Ja toiseksi, minkälaisilla koneilla kokeilit kovalevyjä, kaikki ei välttämättä tajua 500 Gb ulkoista. Noissakin kun on laitevaatimukset.
Noista ulkoisista en ole aivan varma, mutta ostin myös joskus kovalevyn, johon sai ulkoisen kotelon. Pähkäilin myös miksei sitä näy missään. Kävi selväksi, että tuo piti alustaa ennen käyttöön ottoa. En sitten tiedä näistä valmiiksi ulkoisista.
Itselläni ollut Seagate kovo jonka itse laitoin ulkokoteloon ja alustin, nykyään tuo kovo on koneen sisällä. Ulkoisena toimii nyt Western Digital 500Gb My Book. Valmiit ulkoiset ovat ns. plug and play, kone auki, kovo kiinni ja kovon asennus (mahdoilliset mukana tulevat recovery ohjelmat sun muut) alkaa. Eli kovalevyjä ei tarvitse alustaa itse.
Itselläni on tuo sama WDElements mutta hyvin on toiminut Mutta kun sinulla tuli että ei oikeuksia kokeiltiko mennä sinne kovalevyn sisään resurssienhallinnan kautta koska minulla on joskus ollu muisti tikku usb:ssä ja tuli sama teksti, niin piti mennä resurssienhallinnan kauttaa että pelasi USB ajurit on uusimmat?