Kovalevy ongelma (ulkoinen)

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Voteski, Aug 14, 2008.

1. Voteski

Voteski Member

Trophy Points:
    11
    Elikkäs ostin noin viikko sitten Maxtor basic 500 GB
    Kovalevy toimi moitteettomasti, mutta muutaman päivän päästä kun kovalevyn kansion
    aukaisi, tuli että /k: ei ole oikeuksia tms.

Menin giganttiin, sain kovalevyn takuuseen ja ostin uuden kovalevyn
    Western Digital Elements 500 GB

Arvatkaapa v*t*u toimiiko sekään, tuo ei sentään ole kertaakaan toiminut, koneeni eikä meidän 2 muutakaan tietokonetta löydä tuota,
    onko koneissamme mukamas vikaa vai onko minulla käynyt huono tuuri, ja pitäisi mennä vaihtamaan tuo kovalevy? (3 kerta toden sanoo, vai sanooko?:O)

2. Quiote

Quiote Moderator Staff Member

Trophy Points:
    46
    Noudatitko paketin mukana tulleita asennusohjeita?

Ja toiseksi, minkälaisilla koneilla kokeilit kovalevyjä, kaikki ei välttämättä tajua 500 Gb ulkoista. Noissakin kun on laitevaatimukset.

3. McMcMc

McMcMc Regular member

Trophy Points:
    26
    Noista ulkoisista en ole aivan varma, mutta ostin myös joskus kovalevyn, johon sai ulkoisen kotelon. Pähkäilin myös miksei sitä näy missään. Kävi selväksi, että tuo piti alustaa ennen käyttöön ottoa. En sitten tiedä näistä valmiiksi ulkoisista.

4. Quiote

Quiote Moderator Staff Member

Trophy Points:
    46
    Itselläni ollut Seagate kovo jonka itse laitoin ulkokoteloon ja alustin, nykyään tuo kovo on koneen sisällä. Ulkoisena toimii nyt Western Digital 500Gb My Book. Valmiit ulkoiset ovat ns. plug and play, kone auki, kovo kiinni ja kovon asennus (mahdoilliset mukana tulevat recovery ohjelmat sun muut) alkaa. Eli kovalevyjä ei tarvitse alustaa itse.

Last edited: Aug 15, 2008
  5. Nominal

Nominal Guest

Itselläni on tuo sama WDElements mutta hyvin on toiminut

Mutta kun sinulla tuli että ei oikeuksia kokeiltiko mennä sinne kovalevyn sisään resurssienhallinnan kautta koska minulla on joskus ollu muisti tikku usb:ssä ja tuli sama teksti, niin piti mennä resurssienhallinnan kauttaa että pelasi

USB ajurit on uusimmat?

Last edited by a moderator: Aug 20, 2008

Share This Page