Onko kukaan onnistuneesti siirtänyt kiintolevyllisestä digiboxista nauhoitetun videon tietokoneeseen. Jos on, niin digiboxin merkki/malli ja käytetty siirtotapa, kiitos!
Dreambox DM7000-s tuo onnistuu LAN-verkon avulla. Tosin DB:n tallentamat videot ovat kryptattuja jotka on avattava sopivalla koodekilla. PC:llä voi myös kaapata DB:n video streamia suoraan PC:n HDD:lle.
Öh, kovalevylle talletetut eivät ole kryptattuja vaan TS-muodossa (Transport Stream). Se on sitten vaan konvertoitava PS:ksi jos halutaan tallentaa esim. DVD:lle. Nokioista tms. on hankala saada videotiedostoja tietokoneelle. Tehty aivan tahallaan asiat vaikeiksi.
Niin tai näin. TS-tallenteet ovat sellaisenaan lähes käyttökelvottomia PC:ssä. TMPGEncllä voi kyllä konvertoida, mutta aikaa kuluu ja laatu ei vastaa alkuperäistä 100%ti. Pitäisi löytää sellainen konvertteri joka kopioisi TS-streamin suoraan MPG:si ilman enkoodausta.
Mä en pystyny TMPGencillä edes TS:siä editoimaan. TMPgenckki. PVAstumentolla sain tiedostot korjattua editoitavaan muotoon, mutta nyt tuli mieleen kysymys, heikentääkö myös tämän PVAstrumenton TS-PS muutos kuvanlaatua. Mä en ainakaan ole huomannut......
Käytän itse pinnaclen pctv korttia johon kuva tulee suoraan digi-boxilta,kortti on analoginen mutta esim.canal digitalin elokuvat voi suoraan tallentaa haluttuun muotoon ja polttaa dvd:lle.