Kovalevyt aukeavat uudessa ikkunassa?

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by cr3tin, Feb 1, 2005.

1. cr3tin

cr3tin Regular member

Trophy Points:
    26
    Valitsin windowsissa (xp) kansion asetuksista "tiedostotyypit" ja muokkasin sitä kautta asemille määrättyä kuvaketta. Kun olin lopettanut homman sainkin harmikseni huomata, että aina kun tuplaklikkasin jotain asemaa, niin kone käynnisti automaattisesti etsi toiminnon, sen sijaan, että olisi avannut aseman.
    Palasin sitten tiedostotyypit valikkoon ja sain huomata, että kun painoin asema-tiedostotyypin kohdalta lisäasetuksia, niin ainut toiminto mikä sille oli määrätty oli find.
    Lisäsin itse sinne open toiminnon ja laitoin sen oletukseksi.
    Jostain kumman syystä en kuitenkaan saa asemia aukeamaan samassa ikkunassa, vaan aina kun painan omasta tietokoneesta jotain kovalevyä, niin se aukeaa uudessa ikkunassa. Mikä neuvoksi?

2. juhis

juhis Regular member

Trophy Points:
    26
    My Computer / Tools / Folder Options / General / Browse Folder / ja tossa kohdassa pallukka toiseen paikkaan.

3. cr3tin

cr3tin Regular member

Trophy Points:
    26
    Tuolla mainitsemassasi paikassa minulla on pallukka kohdassa "avaa jokainen kansio samassa ikkunassa" ja kyllä ne kansiot aina aukeavatkin samassa ikkunassa, mutta ongelma onkin siinä, että ASEMAT aukeavat uudessa ikkunassa.

Share This Page