Elikkäs ois tollanen urakka edessä eukon koneelle, ainut ongelma etten koskaan ole tehny noin. Olen kuullut että windowsia ei voi rekisteröidä uudelleen asennuksen jälkeen, vaikka onkin aito versio, totta vai ei? Jos olen oikein ymmärtänyt asennuksen yksinkertaisuudessaan niin se menee niin, että: 1.BIOS;sta cd asemalta boottaavaksi 2.windowsin levy sisään -> asennus ohjeiden mukaan. Alustaakos se itsestään levyn jossain vaiheessa? Entäs voiko osioiden määrän päättää asennusvaiheessa? Ja tarkoitus olisi kopioida tärkeimmät ohjelmat + tiedostot omalle kovolleni, jonka yhdistän siihen koneeseen, niin pitääkö jompikumpi laittaa masteriksi BIOS;sta tai jotain? Ja tärkein .. Kuinka pitkään tämä urakka kestänee? Edit: Entäs esim.Word ym muut mikkisoftan ohjelmat, ovatko ne siinä windowsin asennus levyllä mukana?
Pystyy rekisteröimään, olen kuullut jotakin huhuja että toimisi vain 6 kertaa mutta en usko itse pätkän vertaa. Itse joudut alustamaan, saat myös päättää mitkä osiot alustetaan. Muista laittaa pika ntfs-alustus. Toinen masteriksi ja toinen slaveksi. Jumpperoinilla onnistuu. Formatointi ja uudelleen asennus kestää vajaan tunnin. Eivät ole koska kuuluvat office-pakettiin joka kuuluu ostaa erikseen.
No saapikos noita office tuotteita jotenkin otettua talteen sieltä koneelta? ettei tartteis hankkia uudelleen niitä