Krooninen lagaaminen

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Hemppu69, Oct 21, 2008.

1. Hemppu69

Hemppu69 Regular member

Trophy Points:
    26
    tässä tullut huomattua että jostain kumman syystä on tullut jonkin sortin lagi esim battlefield 2 peliin että välillä lagasee vähän niin että jos esim lentokonetta lentelee niin hups sejän jysähti maahan, ja vielä mozillassakin joku jännä vika kun sen sammuttaa niin winamp toistaa musasta saman kohdan 3-5 kertaa ja muutenkin sinä aikana kone jotenkin jumittelee syytä en tähän kyllä tiedä ja koneella ei mitään shittiä pitäisi olla

2. mice27

mice27 Member

Trophy Points:
    16
    Kummallinen tapaus. Onko sinulla pelatessa Winamp taustalla? Itsellä ainakin nuo uusimmat versiot bugittaa melkoisesti, vanhempi kone kun on jne. Onko uusimmat ajurit asennettu? Joskus ollut ihmeellisiä jumimisia kun äänipiirin ajurit aseentuneet puutteellisesti.

Kannattaa ainakin kokeilla jotain toista soitto-ohjelmaa, jostain syystä itse en saa Winamppia toimimaan kunnolla. Joskus Firefoxissa on ollut FoxyTunes, jonka eräs versio oli ristiriitainen Winampin kanssa.

3. Hemppu69

Hemppu69 Regular member

Trophy Points:
    26
    uusimmat ajurit pitäisi olla ja winamp on kyllä auki taustalla kun pelaa mutta ei soita musiikkia mutta tuo lagi on itse pelissä syytä en tiedä mistä se on tullut tosin tässä on tapeltu netin kanssa jonkin aikaa kun eivät tahdo saada 24 megasta toimimaan minulle (johtuen soneran laatu nelikierrekaapelista) mutta nyt se pitäisi olla jo kunnossa tiedä sitten... sitten tuo winamp/mozilla bugikin on niin että kun sammutan mozillan winamp reagoi siihen mutta on kertoja milloin se ei siihen reagoi eli ei ala toistamaan samaa kohtaa pariin kertaan eikä tuohon auttanut mozillan reinstalointi.

Share This Page