kryptatun usb:n liika "softa"- ei poistu

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by miqksu, Aug 28, 2008.

1. miqksu

miqksu Member

Trophy Points:
    16
    Olin asentanut selaimen ensiksikin ja sitten löytyi tuo PortableFirefox- sellaisessa Apps -paketissa. No, nyt olisin tyytyväinen jos vaikka nuo kaikki lähtisi kansion sisältä pois, vaan kun eivät lähde vaikka poisto-ohjelmalla olen yrittänyt poistaa. Kuka tietää kuinka vahingottuneita tiedostot mahtavat olla tuon käsittelyn jäljiltä, mutta loppukommentti poisto-ohjelman suorittamisen jälkeen ettei ole lupia siihen poistoon. Olen valmis vaikka uudelleen formatoimaan kaiken jos ei keinoja löydy. Eli kysymys 1. Onko helppoa tapaa poistaa ei-toivotut tiedostot usb-tikulta ( n. 4+3+1 G:tä löytyy joista 1 G ei kryptattu)? . kysymys 2. Miten tehtäisiin tuohon uudet mahdollisesti erilaiset kryptatut osiot ? . kysymys 3. Voidaanko tällaisia erehdyksiä välttää jos ne ovat mutkikkaita korjata ?

2. Betrayed

Betrayed Moderator Staff Member

Trophy Points:
    68
    USB-tikulle ei ole edes pakko tehdä erillista osiota, vaan esim truecryptilla voi tehdä vaikkapa 3 Gt kryptatun tiedoston, joka nimi voi olla vaikka leffa.avi tai huippumusaa.mp3. Muutoin tila onkin sitten vapaasti käytettävissä.

Eihän tuo formatointikaan suuri operaatio ole, jos saat tiedostot kerta talteen.

3. miqksu

miqksu Member

Trophy Points:
    16
    Joo, elikkä. Nyt kun jälkeenpäin katson, olenpa melko kysymyksen tehnyt. Siis "TrueCryptLiikkuvaTiedosto " entisten sotkujen päälle, vai?.

Share This Page