Niin haluaisin saada tietää kuinka saan BitTorren:tin nopeammaksi, olen yrittänyt aukaista portteja, mutta ei siitä mitään tule, niin mitä minun pitäisi tehdä???
Miten olisi haku -toiminto? Tämä sama kysymys kysytään jos ei kerran kuudaudessa niin ainakin melkein. Haun kautta löydät vastauksen!
Niin mutta kun ne ohjeet ovat ZyXell modeemille, ja itsellani on TeleWell, niin se on vähän hankalaa noilla ohjeilla mitä löytyy
Niin mikäs se sun varsinainen ongelma on? Nyt korjatkoon taas kerran joku JOS olen väärässä: Portti joko on tai ei! Ei kai sillä saa nopeutta lisää? Jos nyt tarkoitat, että natin takia porttiohjaus niin ohjeita varmaan löytyy ihan ihanasta googlestakin, kun osaa käyttää monipuolisesti erilaisia hakusanoja. Torrent ohjelmaa saa nopeutettua esim. "Utorrent asetukset" ohjeen mukaisesti jonne pääset tästä. Telewell joku porttiohjaus opas: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/284482 siihen vaan torrent ohjelman portti, sen saat vaikka googlettaa kun nyt en itse muista mitä portteja tuollaiset käyttävät.
Olen jo saanut kaikki kuntoon, että enään ei ole ongelmaa tämän asian kanssa. Ja kiitos kumminkin avun tarjoamisesta.
Hienoa kuulla, että sait torskasi nopeutettua. Silloin kun joskus takavuosina vielä käytin Azua niin opin optimoimaan sen latausnopeuden linjanopeuteen ihan googlettamalla.