Kuinka jatkaa jakamista utorrentissa?

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by Surffaaja, Aug 26, 2007.

1. Surffaaja

Surffaaja Member

Trophy Points:
    16
    Eli asennan kohta käyttiksen uudelleen ja siirtelen samalla tiedostoja eri paikkaan niin miten osoitan tiedoston uuden sijainnin, että voin jatkaa sen jakamista?

2. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Trophy Points:
    116
    No sehän vähän riippuu ohjelmasta. Joissain voit varmaan vaan vaihtaa "datahakemistoa" ja toisissa pääset helpommalla käyttämällä sitä .torrent tiedostoa uudelleen ja osoittamalla imutuksen uuteen sijaintiin.

3. KarmiaGb

KarmiaGb Member

Trophy Points:
    16
    Minulla kokemusta vain muiden kuin omien tiedostojen lataamisesta ja jakamisesta (ei siis .torrentien luomisesta) eli sillä varauksella :)

Valitset torrent-listasta haluamasi, klikkaat hiiren oikealla painikkeella toiminnot näkyviin -> Lisätoiminnot -> Aseta latauskansio

Sori jos ei toimi kun hostaat itse tiedostoa ^^;

4. sale87

sale87 Member

Trophy Points:
    11
    Mullaki on ongelmia tuon jakamisen kanssa. Eli jakaminen onnistuu ihan normaalisti silloin, kun lataan jotain tiedostoa, mutta heti kun olen ladannut koko paketin, ei utorrent jaa tiedostoa enää ollenkaan. Alkaa ratio olemaan vaarallisen alhaalla tämän takia. Oisko jotain tehtävissä?

5. LaLLi80

LaLLi80 Senior member

Trophy Points:
    116
    Muuta niitä µTorrent seedaus asetuksia. Pistät niin, että seedaus jatkaa loputtomiin.

Share This Page