Minulla on WinXPPro, GF2MX40064Mb, TB1.2GHz Hollywood+ -purkukortti, koaksiili piuha ja PowerDVD -ohjelmisto. Miten saan kuvan näkymään televisiossa, jossa todellakin on paikka video piuhalle? DVDStation, joka on RealMagicin oma sovellus, kaataa järjestelmäni joka ikinen kerta, joten hylkäsin sen. Siinähän olisi optio tv:n valitsemiseksi, tätä valinta mahdollisuutta en ole Powerista löytänyt! Eihän purkukortti suinkaan koko ajan lähetä signaalia outista?! Leffat pyörii monitorilla moitteettomasti. Erikoista vielä on se, että ostin laitteet kaverilta jolla on myös XP mutta siinä Station pelasi hienosti ja näin hänellä kuva näkyi myös telkussa - samoilla laitteilla. Lisäksi, paljonko maksaa 5m pitkä s-video piuha suunnilleen? -KIITOS-
Eikös näytönohjaimesi ole varustettu TV-Outilla? Mielestäni oli järkevintä vetää kuva telkkariin suoraan näytönohjaimesta, koska kyllä koneesi jaksaa pyörittää leffoja ilman purkukorttiakin (muistin määrää et kyllä maininnu, mutta oletus jos XP pyörii). Eli haet uusimmat deton ajurit ja hommaat sen s-video piuhan joka maksaa varmaan jonkun 20 €.
Jep, näytönohjaimessa on TV-out ja olen sitä aiemmin käyttänytkin ennen kuin minulla oli mitään dvd -vempeleitä, tosin kuvanlaatu ei ollut huikaseva. Niinpä oletin automaattisesti, että hankin samalla purkukortin, dvd-aseman lisäksi, paremman kuvanlaadun vuoksi. Nyt lueskellessani näitä postauksia törmään ristiriitaisiin mielipiteisiin siitä onko purkukortti ehdottomasti parempi vaihtoehto vai käyttäisikö ainoastaan näyttiksen TV-outia? Muistia on nyt 518Mb ja XP pyörii hienosti!
saattaa olla että realmagic käyttää vain tuota omaa softaa...mulla oli tuo sama kortti ja mulla toimi loistavasti WIN2000 kanssa. Tuosta näyttiksen tv-out vaihtoehdosta sen verran että kyllähän purkukorttia kannattaa käyttää jos saat sen toimimaan! jos se tosiaan kaataa toosan niin sit vain näyttiksen tv-out käyttöön niinkuin juppe22 tuossa jo mainitsi!!! asenna tämä patch, en tiedä auttaako mutta kokeile :http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/dvdstation_plus.html
Jos se on "vanha" kortti niin sen softa ja ajurit ei käy ilman päivityksiä xp:ssä.Koitas tuolta löytää sopivat: http://www.realmagic.com/support/downloads.htm
Uusimmat päivitykset olen ladannut juuri tuolta Pate-72n neuvomalta saitilta. Kokeilen vielä Axilon patchia mutta mitääntietämättömänä vielä kiinnostaa, että onko PowerDVD ja Hollywood+ yhdistelmällä edes mahdollista saada kuvaa purkukortin kautta televisioon?? Tästäkin varmasti on tietoa.. Ja kokoonpanostanihan ongelmien täytyy johtua sillä kuten sanoin kaverillani samalla windowsilla ja samoilla softilla dvd:t pyörivät ongelmitta ja järjestelmä toimi