Kuinka lisään valmiiseen imageen tavaraa...?

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by spetteri, Oct 7, 2002.

1. spetteri

spetteri Member

Trophy Points:
    16
    Elikkä olen imuttanut vaikkapa jonkun pelin...imagena...haluaisin polttaa sen levylle, mutta haluaisin lisätä imagen sisälle jotain esim. update-kansion jossa olisi vaikka patch kyseiseen peliin.
    Olisi hyvä kun saisin sen samalle levylle kuin että polttaisin erilliselle levylle patchin...
    Kysyn siksi että jos vaikka puran imagen isobusterilla kovolle, lisään tarvittan tiedoston levyn sisälle ja poltan sit cd:lle....toimiiko homma vaan noin vai meneekö jokin vikaan ja levy ei toimi...?
    toivottavasti joku tajuaa mitä tarkoitan tällä kysärillä..

2. Wire

Wire Guest

Veikkaisin että jos levyssä on jotain kopiointi suojauksia niin ne menee v****ksi kun purat imagen kovolle. Korjatkaa jos olen väärässä

3. spetteri

spetteri Member

Trophy Points:
    16
    no tohon olettamukseen oikeastaan mun kysäri perustu, eli osaan kyllä purkaa imagen kovolle ja lisätä sit tavaraa, mut levy ei taida olla enää yhtä toimiva (kopiosuojaus) kuin ennen...millä softalla ton homman hoitais...sitä oikeastaan kyselisin...?

4. petrau

petrau Moderator Staff Member

Trophy Points:
    26
    Lisäys saattaa onnistua, riippuen mikä suojaus kyseisessä pelissä/softassa on. Muistaakseni ainakaan Safedisk suojaukset ei tuota salli.

Mutta kokeilemalla vaan sillähän se selviää :)

Varmaa tietoa tuohon hommaan voi olla vaikea löytää.

5. mc_lepe

mc_lepe Regular member

Trophy Points:
    26
    Minulla oli cd image muotoa XXX.bin .
    Avasin Imagen WinIso nimisellä softalla lisäsin kansion ja poltin cd:lle. Kaikki toimi hyvin.
    Image oli vissiin otettu juuri safedisc suojausta käyttävästä cd:stä. WinIsolla homma käy näppärästi ja helposti.

6. petrau

petrau Moderator Staff Member

Trophy Points:
    26
    Jep, tuosta se lähtee, eli kokeilemalla :)

7. spetteri

spetteri Member

Trophy Points:
    16
    jeps...nyt vasta jaksoin käydä sen WinISO:n hakee...mut pahaksi pettymykseksi se ei toimi toivotulla tavalla. Kokeilin kahteen eri imageen lisätä jotain, mut lopputulos oli "sekoittunut" image jota kone ei osa polton jälkeen käsitellä. Kokeilin ilman rekisteröintiä ja sit rekisteröinnin kanssa (siis kyse on softasta) mut ei eroo...

Share This Page