Omaa tyhmyyttäni olen saanut koneelleni kyseisen viruksen joka aiheuttaa XP:n kaatumisen tietyn ajan sisällä yhä uudelleen ja uudelleen. Nyt olen ajanut windows uppdatesta tuon suojapäivityksen. Mutta huomasin, kun jouduin koneeni kuitenkin uudelleen formatoimaan, ettei virus poistu edes formatoinnin yhteydessä. Kun asensin XP:n uudelleen formatoidulle koneelle niin ennen kuin ennätin hakea jälleen tuota windowsin suojapäivitystä ehätti tuo virus sammuttamaan koneeni ainakin pariin otteeseen. Kävikö nyt niin, että tuo virus on ikuisesti koneellani ja aina kun formatoin koneeni, se pyllähtää esiin, ennen kuin olen jälleen löytänyt suojapäivityksen? Vai onko tuo virus mahdollista tuhota lopullisesti? Virustorjunta sen löysi ennen formatointia ja ns. "poisti", mutta ei se mihinkään sitten kuitenkaan ollut poistunut, kun pälähti takaisin. Neuvoja - linkkejä - vinkkejä?
Tuolta löytyy myös työkalut blasterin eri versioiden poistoon http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.blaster.worm.removal.tool.html