Voisiko joku neuvoa kädestä pitäen kuinka saan asennettua Msn Messengerin Vistalle. En löydä mistään Vistalle sopivaa meseä valmiina joten auttakaa.
Elikkä kun asennan meseä se sanoo seuraavaa: You do not have the permissions required to install Windows Live Messenger on this computer. Pleace connect a person who has full permissions on this computer. ja olen siis järjestelmävalvoja eli mitä kokeilen? Eli siis poltin tiedoston cd ja lisäsin toiselle koneelle pitäs toimia ja kun avaan sen se sanoo ton ja kun suoritan järjestelmän valvojana se sanoo näin: käyttöjärjestelmä ei löydä annettua ympäristö asetusta. ainiin vähän aikaa sitten nortton oli poistanut koneelta kaikenlaista voiko johtua siitä?
oletkos kokeillut suorittaa sen asennusohjelman järjestelmänvalvojana? eli painat hiiren oikealla napilla kuvakkeen päältä ka valitset "suorita järjestelmänvalvojana"
Juurihan minä sanoin että kun painan suorita järjestelmänvalvojana se sanoo ettei löydä ympäristöasetusta. Elikkä siis olen kokeillut.
mikä vista sulla on? ittelläni ollu noissa kahdesssa vistassa mese mukana (business, ja ultimate) en tiiä sit onko noissa "pienemmissä" vistoissa sitä mesee vakiona...