Eli siirsin maximum 8000 ohjelma koneelle ja käsittelin sen projekt-X:llä eli sain kaksi raitaa ääni ja kuva. Kysymys kuinka saan ne yhdistettyä samaksi tiedostoksi? jotta voin lähettää video klipsin vaik e-maililla. Kiitos vastauksista
foorumilta haettua... eli olet tehnyt tämän linkki ja etten päin pääset kun teet tämän (ohjeet viidelle eri softalle kuinka yhdistää mpv ja mpa tiedostot....) "Reiskalle terveisiä " (inside juttu....).
itselläni on topfield boxi josta joskus siirtelen koneelle ja päin vastoin käyttäen ohjelmaa , super build.24 , eikä tarvitse "yhdistellä" mitään kokeile (ilmainen) T.JULIUZ
Jep eli olen saanut hyvin siirrettyä tiedostot boksilta tietokoneelle ja siellä olen muokannut project-x ja muxman ohjelmilla. Eli minulla on yksitiedosto noin 6 min missä on yhdistettynä kuva ja ääni. Tiedosto on malli VTS_01_0.IFO ja tämä toimii omalla koneella( Vista Ultimate). Mutta miten saan siirrettyä sähköpostilla, että aukeaa myös vastaanottajan koneella suurimmaksi osaksi win XP. Neuvoja kiitos
sorry ? olen itse joskus yrittänyt musiikia lähettää mutta en onnistunut mutta jonkunsortin konstin löysin aikanani ja se on windows messenger yritä sitä kautta . T.julliuz