onko mitenkään mahdollista saada avista + vobsub tiedostosta (.sub) tehtyä DVD:tä ilman että erottelisi nuo tekstit erilleen tuosta sub tiedostosta. Tunnistaa nimittäin noi kirjaimet tuo subrip ohjelma todella huonosti ja menisi subien irroittamiseen aikaa ainakin se 2h tuosta koska jokaisen rivin joutuu kirjoittamaan itse. tai sitten kertokaa parempi ohjelma tuohon vobsubin rippamiseen.
DVDsanta osaa laittaa tekstit ilman VobSubiakin. Uusimmat versiot ainakin. VSO divxtodvd 2 osaa myös saman homman. Näitä ohjelmia on vaikka kuinka paljon. Kokeile ja löydä oma suosikki. Ilmaisia kokeilemisen arvoisia on ainakin avi2dvd FilmMachine (en ole onnisunut saamaan valmista FilmMachinella)
VSO DivxToDVD EI OSAA tehä DVD:lle tekstejä .sub tiedostosta!!!! DVDsanta on maksullinen! ohjelmia on vaikka kuinka monta?? no minä kun vaan en tahdo löytää? autappas viel vähän kun alkuun pääsit.. kerro lisää kun kerta tiedät
dvdsantassa ilmeni myös ongelma.. ei suostunut kuvaa laittamaan siihen DVD:hen.. äänet kuuluu kyllä. teksteistäkin se laittoi vain ensimmäisen eli englanninkielisen. miksihän se ei laita noita muita kieliä tuosta subitiedostosta?ja kuvakin ois kiva saada jotenkin näkymään.
Ongelmat kuvan näkymisen kanssa on useimmilla puutteelliset divx ja xvid-codecit. päivitä ne ja kokeilepa uudelleen. ja mitä subiongelmaan tulee, niin olen ymmärtänyt että ohjelma ei tue kuin yhtä subia / leffa.
avi2dvd ohjelmalla tuli ainakin kuva mutta se ei ymmärrä noita vobsub tekstejä. kuinkahan saisin laitettua niin että se suomiteksti tulee siitä tiedostosta tuon englanninkielisen tilaan? ja oisko jotain muuta neuvoa antaa tuohon kodek homaan kun ne on kyllä ajan tasalla