Kuinka teet PS3 Jenkkikaupan.

Discussion in 'PS3' started by mitsku2, Feb 1, 2010.

  1. mitsku2

    mitsku2 Member

    Joined:
    Aug 2, 2008
    Messages:
    62
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    No niin. nyt ajattelin naputtaa tälläsen ohjeen, kuinka pääset latailemaan Jenkki (amerikkalainen) kaupasta kaikkea kivaa, siis Jenkkien PS3 Storesta. ---> HUOM: TV pitää olla 60 HZ!

    1. Ensin luot uuden käyttäjän, ja laitat nimeksi jonkun, vaikka jenkin.

    2. Sitten, menet luomaan uudelle käyttäjälle PSN (playstation Store) tunnuksen.

    3. Laitat sijainniksesi USA:n (United states)

    4. nimeksi voit laittaa aivan mitä lystää. myös sähköpostiin ja salasanaan voit keksiä jonkun, joka kelpaa.

    5. täytät kaikki "oikein" kunnes saavut osotteisiin ja postinumeroihin.

    6. Nyt menet vaikka google mappiin ja menet katsomaan tarkkaan jotaain Usan kaupunkia. Vaikka new york.

    7. Lähennät kuvaa ja otat katu sun muut osoitteet ja laitat ne sinne tunnuksen luomis juttuihin. En tarkalleen muista, sanottiinko google mapissa postiosoitetta.

    8. Jos ei, laitat Googleen jotain vaikka että: "<laittamasi osoite> postinumero" tai jotakin vastaavaa.

    9. kokeile osoitteita ja jos ne käy, sinulla on nyt jenkkikauppa!


    Toivottavasti tästä oli kellekkään hyötyä! ja saa lisätä kamuks. tossa mun alapuolella on se mun tunnus.
     
  2. McTre

    McTre Regular member

    Joined:
    Mar 19, 2008
    Messages:
    490
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Öh. Hei katos kun mulla ei ole kuvaputkiruutua, vaan tälläinen tft-monitori.
    Niin siis miksi pitää olla 60hz telkkari ? Pelit ovat 60Hz ?
     
  3. mitsku2

    mitsku2 Member

    Joined:
    Aug 2, 2008
    Messages:
    62
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    joo. 60 HZ TV pitää olla muuten kuva "väpättää" Jenkeissä käytetään vaan 60 HZ.
     
  4. mjuutinen

    mjuutinen Member

    Joined:
    Jul 27, 2004
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Onkohan kukaan saanut toimimaan US storen osto ominaisuudet ? mitäköhän asiaa järjestelmä pollaa ? IP- osoitetta ?

    Kun yritin saada tieto blueray materiaalista / TV - sarjoista ( esim Lsot S6 HD- versiona ) tuli tyly stoppi...
     
  5. mitsku2

    mitsku2 Member

    Joined:
    Aug 2, 2008
    Messages:
    62
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    ÖÖ??

    Jos nyt tarkotat että oot yrittänyt ostaa sieltä jotain sillä pilatunnuksella, niin eikai se läpi voi mennä... siihenhän tarvitaan kaikki pankkikortitkin kai?
     
  6. Aapeli80

    Aapeli80 Member

    Joined:
    May 28, 2008
    Messages:
    53
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Kyllä mä ainakin olen sieltä tilannut omalla visa electronilla. Hinnatkin ovat vähän edukkaammat. Monessa pelissäkin on vain $ vaihdettu € :)
     

Share This Page