Minulla on Asusksen V8420 Deluxe Geforce4 näytönohjain, jossa on TV-OUT/IN toiminnot. Kuinka moisesta pystyy katsomaan TV lähetyksiä? Olen vetänyt TV antennijohdon (koaxiaali) Composite-IN liittimeen. Standardiksi olen valinnut PAL-B:n, mutta yhtäkään lähetystä en ole vielä onnistunut näkemään. Miltähän taajuusalueilta Suomen lähetyksiä kannattaisi alkaa etsimään?
Onko kortissa TV-viritin??? speksit sanovat jotain muuta...Video IN ei tarkoita TV kortti ominaisuutta. http://www.asus.com/vga/agpv8420d/overview.htm# "Additional features such as video-in, TV-out, DVI, ASUS SmartVR stereoscopic glasses, and a useful software bundle" ei tuossa puhuta TV-kortista...
TV-out tarkoittaa siis sitä että pystyt käyttämään TV:si ruutua toisena monitorina, jos vaikka haluat katsella dvd-leffoja.
Kiitoksia. Pitäis aina varmistaa valmistajan kotisivuilta ominaisuudet. Tälläsillä teksteillä tota korttia myydään LJH:n sivuilla (www.ljh.fi): V8420/DELUXE, GeForce4 Titanium 4200 128Mb AGP TV-OUT/IN, Retail Liittimet: 2*VGA, S-video TV-ulostulo/sisääntulo ja DVI (DVI liitännän saa toiseksi VGA-liitännäksi) TV-OUT/IN kohta hieman hämäsi. Videoitten kautta noitten lähetysten katsominen pitäs onnistua. Vedän antennijohdon videoihin, ja niistä scartin kautta S-VHS piuhan näyttikseen.