Kuinka Video-IN käyttöön

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by ritis, Nov 1, 2002.

1. ritis

ritis Guest

Minulla on Asusksen V8420 Deluxe Geforce4 näytönohjain, jossa on TV-OUT/IN toiminnot.
    Kuinka moisesta pystyy katsomaan TV lähetyksiä?
    Olen vetänyt TV antennijohdon (koaxiaali) Composite-IN liittimeen. Standardiksi olen valinnut PAL-B:n, mutta yhtäkään lähetystä en ole vielä onnistunut näkemään. Miltähän taajuusalueilta Suomen lähetyksiä kannattaisi alkaa etsimään?

2. NeFer

NeFer Active member

Trophy Points:
    66
    Onko kortissa TV-viritin??? speksit sanovat jotain muuta...Video IN ei tarkoita TV kortti ominaisuutta.

http://www.asus.com/vga/agpv8420d/overview.htm#
    "Additional features such as video-in, TV-out, DVI, ASUS SmartVR stereoscopic glasses, and a useful software bundle" ei tuossa puhuta TV-kortista...

3. repa

repa Member

Trophy Points:
    16
    TV-out tarkoittaa siis sitä että pystyt käyttämään TV:si ruutua toisena monitorina, jos vaikka haluat katsella dvd-leffoja.

4. ritis

ritis Guest

Kiitoksia.
    Pitäis aina varmistaa valmistajan kotisivuilta ominaisuudet.
    Tälläsillä teksteillä tota korttia myydään LJH:n sivuilla (www.ljh.fi):

V8420/DELUXE, GeForce4 Titanium 4200 128Mb AGP TV-OUT/IN, Retail
    Liittimet: 2*VGA, S-video TV-ulostulo/sisääntulo ja DVI (DVI liitännän saa toiseksi VGA-liitännäksi)

TV-OUT/IN kohta hieman hämäsi. Videoitten kautta noitten lähetysten katsominen pitäs onnistua. Vedän antennijohdon videoihin, ja niistä scartin kautta S-VHS piuhan näyttikseen.

Share This Page