Kuinka hyvällä grafiikalla ja saako kaikki herkut peliin mukaan. -Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic -1 Gt, 533 MHz DDR2 -AMD Athlon 64 X2 4200+ (Socket AM2) Boxed -Western Digital Caviar SE WD3000JS (300 Gt, 7200 RPM, sarja-ata II) -Club 3D GeForce 7900 GT 256 Mt PCI-E -ASUS M2N-E -HP DVD Writer dvd640i -ViewSonic VA902 (19", 8 ms) -Antec P180 -Logitech Cordless Desktop MX 5000 Lase Tollasella koneella Oblivioniin? olen pelannut muita niitä mutta en ole oblivionia vieläkään raaskinu ostaa koska pelkään että se ei ole hyvän näkönen tommosellakaan koneella :S kiitos jo valmiiksi vastauksista
en tiedä kaikista herkuista,mutta paljon saa. Tuplaa muisti,niin olen varma,että kaikilla herkuilla toimii.
En eti uutta kokoonpanoa mulla on jo tommonen mutta ajattelin laittaa kaikki koneen osat tänne esille kuitenki mietin mitä uutta voisi ostaa sitten kun tulee rahaa ja kuin hyvin toi toimii tolla kokoonpanolla kun ajattelin ostaa sen Oblivionin
Juu kyllä pelittää. Itselläni on hieman vanhemmat osat koneessa ja hyvin toimii näteillä grafiikoilla OBLIVION IV. oblivion vaatii RAM:mia kohtalaisen paljon