Kasasin tossa tutulle koneen äsken ja taas meni niin vitun ahtaaks näiden millimetri puikkojen kanssa. Huhhuh ku kesti ja vitutti #isotsormet. Eikö näiden tilalle voitaisi jo keksiä joku muu ratkaisu?!?!?! Miksi sitä tohon liitettävää päätä kutsutaan? Ei tullu kopan mukana. Front panel cabel adapter?
Minä vihaan. Suurin syy ostaa kone kasattuna ettei tartte noiden kanssa tuntikausia tuhertaa. Kaljoissa säästää kasausmaksun hinnan.
Emolevyjen kanssa noi adapterit tulee. Mulla on 3 viimeistä emoa tuonu sellasen mukanaan. Säästää kyllä pirusti vaivaa.
En ole itse nähnyt niitä kuin asuksen emojen mukana. Sitte ne piuhat irtoilee siitä adapterin päästä. Ei noi nyt niin vaikeita ole laittaa...
Kalliimpien emojen mukana tulee adapterit. Yhdessä paremmassa mITX emossa tuli jatkokaapeli. Olisi ollut kätevä, jos olisin nähnyt sen heti alkuunsa En tosiaan nauti noiden laittamisesta. Etenkin, kun joidenkin koteloiden pinnit eivät täsmää emoon. Sitten pitää vähän modata...
Eipä oo ollu ongelmia noitten kaa, johtusko siitä että laitan ne paikoilleen ennenkö tumppaan emon koppaan... Nuohan muuten osassa kopista saa irti etupaneelista, eli laittaa ensi emoon ja sitte etupaneeliin lopuks.. Voi tosin olla vain muutamassa kopassa tuo ominaisuus..
Ainaki itellä meni taas joku 15 minuuttia noihin ku ne on viel nii heikosti kiinni emossa et ku tyrkkäät yhen piuhan sisään ni se on jo irti ku tyrkkäät toista ja aika vaikeeta se on sit painaa sitä toista piuhaa pohjassa ku laitat toista sisään ku sitä tilaa on sen sormen verran >___<. Todella vittumaista, ettei kaikissa emoissa tule mukana tollasta päätä.
Näillä kun tökkää niin eiköhän mene paikalleen http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Kasityokalut/Pihdit-ja-Sakset/Tarkkuuspihdit-2000016989/
Pitääpä ostaa tollanen työkalupakkiin. Pitää varmaan eka harjotella tällä ennenku alkaa konetta tökkimään vapisevin käsin.
Onhan noissa piuhojen laitoissa omat hommansa jos on ahtaat paikat, ja räpylä on kun,elannon leipälapio,tai nippu ky***ä ja kotelon johdotus & pinnit päin persettä. Mutta harjoitus tekee mestarin. http://postimg.org/image/i154jhf93/