Kuka voisi asentaa WLAN verkon kotiini Espoossa?

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by Jaska5, May 2, 2012.

  1. Jaska5

    Jaska5 Member

    Joined:
    Apr 7, 2009
    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Olen käyttänyt (liian) paljon aikaani konffatakseni kotiverkon kahdella Buffalo Nfiniti WZR-HP-G300NH -reitittimellä (DD-WRT käyttis). Olen saanut helposti toisen toimimaan access pointina ADSL-modeemiin kytkettynä, mutta toisen purkin konffaus repeateriksi WDS-modessa ei tahdo onnistua.

    Onko tämän saitin lukijoista joku kyvykäs ja halukas konffaamaan tuon WDS-verkon meillä paikan päällä (toki korvausta vastaan), tai suosittelemaan sopivaa edullista tekjää kyseiselle tempulle?

    Jaska
     
  2. NikoOwn

    NikoOwn Member

    Joined:
    Dec 2, 2011
    Messages:
    56
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Riippuu vähän missä asut? Olisin valmis kyllä tulemaan pientä maksua vastaan. :)
     
  3. Jaska5

    Jaska5 Member

    Joined:
    Apr 7, 2009
    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Lähellä isoa omenaa.

    Jaska
     
  4. Jaska5

    Jaska5 Member

    Joined:
    Apr 7, 2009
    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Uppia!

    Edelleen lapsia harmittaa kun faija ei saa nettiä toimimaan yläkerrassa... Ehdottakaa hyvää WLANin tuntijaa ja pelastakaa mun maine ja kunnoitus lasteni silmissä! Siis Espoossa, Ison Omenan lähellä. YV:llä tavoittaa.

    Jaska
     
  5. wipe2000

    wipe2000 Senior member

    Joined:
    Aug 5, 2002
    Messages:
    6,109
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    118
    Otaniemestä luulisi löytyvän teekkari, joka osaisi homman ja tekisikin sen lähes kaljapalkalla. Sopivalle ilmoitustaululle kyselyä?
     
  6. Jaska5

    Jaska5 Member

    Joined:
    Apr 7, 2009
    Messages:
    10
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    No okei... onko vinkkejä palstasta, jolla DD-WRT -guruja pyörii enemmän kuin tällä saitilla? Edelleen, näitä töitä tekevät firmatkin kiinnostavat!
     

Share This Page