Kulumaton Internetviesti

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by 'Goaway', May 27, 2004.

1. 'Goaway'

'Goaway' Member

Trophy Points:
    11
    Olin vähän aikaa sitten netissä ja surffailin eri sivuilla, kun sammutin internetin näytölle ilmestyi viesti ja se meni suunnilleen näin. Pyytämääsi sivua ei voida avata offline-tilassa...... painoin rastia ja jatkoin koneen käyttöä noin 5 minuutin kuluttua sama viesti ilmestyi uudelleen, suljin sen taas. Taas 5 minuutin kuluttua viesti ilmestyi ja vedin näyttöni alalaitaan, siellä se ei häirinnyt. Mutta kun käynnistin internetin Norman virusohjelma alkoi selittää ja käski sulkea internetin. Auttakaa jos joku tietää tästä vai pitääkö minun formatoida koneeni( jos ongelma ei muuten ratkea:mistä saisi hyviä vinkkejä formatointiin vai vienkö koneen suoraan huoltoon)

2. Tuff

Tuff Active member

Trophy Points:
    66
    saattas olla joku spyware.. kokeile adawarea niitten poistoon.

3. .W.

.W. Regular member

Trophy Points:
    26
    Mulle tulee mieleen että olisit saanu jonkinlaisen "pöpön" siihen koneesees.. Eihän (vai onko?) siinä normanissa ole minkään sortin palomuuria.. Käy mielessä että internet palveluntarjoaja on automaattisesti koittanu katkaista sitä sun yhteyttä jo se sun kone aiheuttaa jotain kuuluisaa mato/sähköposti liikennettä ulospäin, ja uudelleen käynnistettäessä vasta se norman olis sen huomannu.. Se mato/virushan on voinu tull ihan itekseen netistä jos sulla ei ole palomuuria tai sähköpostin mukana tai vaikka joltain "mielenkiintoiselta" nettisivulta.. Jos spywaren poisto ei onnistu, koita vaikka tuolla skannata koneesi: http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_principal.htm (tai jollain muulla online skannerilla)

Share This Page