No Riippuu haluatko kustomin, jos haluat niin ota Slimi jossa Se kirjain on A-F kirjaimia muuten se sisältää TA-088 Emolevyn, jonka "koodi" "hajotettiin" hiljattain. Mutta jos et halua kustomia niin 3000 kelpaa hyvin.
Mielestäni 3000 uudistukset slimiin verrattuna ovat täysin turhia. Mitä tekee sisäänrakennetulla mikillä? Ainakaan minä en pöspillä pahemmin netissä pelaile ja vaikka pelaisinkin, en mitään mikkiä käyttäisi. Toisena huippuuudistuksena mainostetaan kirkasvärinäyttöä. Yleensä tulee käytettyä himmeintä tai kolmanneksi himmeintä. Melkein koskaan en käytä kirkkainta.
Olen täysin samaa mieltä. Ei mikillä ja kirkkaalla värinäytöllä tee yhtään mitään psp:ssä. Ja tosiaan kannattaa ostaa Slim, kun siihen saa sen CFW... Luulen että Sony julkaisi tämän uuden mallin juuri sen takia ettei niitä enää voisi modata CFW:lla ja että nämä kaksi "hyvää" uutta ominaisuutta olisivat vain houkutuksena ;D
Itseasiassa kirkkaamalla värinäytöllä sentään näkee jotain kun pelailee ulkona. Tiedän sen koska minulla on myös NDS jossa on paljon kirkkaampi näyttö kuin PSP:ssä.
Joo, sitä en aatellu... Mutta en mä ainakaan ulkona pelaile joten itselläni ei ole tarvetta, mutta kukin tavallaan... Slim & Lite 2004 on iha tarpeeks hyvä ja kun sen saa kerran modattuakin niin pidän siitä...