Kumman ottaisitte: LE32R86BCX (Samsung) vai 32LB2R (LG)?

Discussion in 'Televisiot' started by jporiseva, Sep 8, 2007.

1. jporiseva

jporiseva Regular member

Trophy Points:
    26
    Perhana, kun en osaa päättää! :)

Osaisitteko sanoa ihan noiden kahden telkkarin speksejä vertaamalla, kumpi olisi parempi? Käytännössä saan nuo ihan samaan hintaan, joten hinta ei ole kriteerinä. Jostain syystä olen ihan mutuna pitänyt Samsungia parempana, mutta kuinka on todellisuudessa? Päihittääkö LG sittenkin Samsungin tässä tapauksessa?

LG:ssä ei ole digiviritintä ja Samsungissa on. Tämä ei kuitenkaan ole oleellista, kun digiboksi on jo. Kumpikohan noista kahdesta on teknisesi parempi?

2. jporiseva

jporiseva Regular member

Trophy Points:
    26
  3. jporiseva

jporiseva Regular member

Trophy Points:
    26
    Olisiko kellään mielipidettä? Töllö tulisi ihan puhtaasti tv:n katseluun, pelikoneita en omista. Kumman kuvanlaatu on parempi?

4. eddison84

eddison84 Regular member

Trophy Points:
    26
    Mulla on tosta Samsungista 37" versio (37R86BCX) ja sitä voin suositella senki puolesta että siinä on ainaki sekä antenni-, että kaapeliviritin, ei tartte miettiä boksien kanssa, LGstä en tosin varma oo, mut epäilen että sisältää vain antenniverkon virin.. ja tossa LGssä mun mielestä aivan turhaan hehkutetaan tota: "Television takapinnalla on kahdeksan erillistä kaiutinta (kaksi bassokaiutinta), jotka takaavat, että ääni vastaa kuvan huippulaatua." Itse ainaki jos mitään leffaa tai vastaavaa katon, ni sillon äänet tulee kyl vahvarin ja erillisten kajarien kautta, noi littutöllön ämyrit ei ihmeisiin pysty. Jos jostain saat haalittua edellisen tai sitä edellisen Tekniikan Maailman, ni siinä on kattava vertailu, mukana mm. tuo Samsung, tuollaki näkyy olevan siitä: http://www.tekniikanmaailma.fi/arkisto/?y=2007&p=14&id=2044965

Last edited: Oct 1, 2007

Share This Page