Eli hankin vähän aikaa sitten Creative Zen 4gt soittimen ja tarvitsisin uudet nappikuulokkeet ja olen katellut noin 30€ hintaisia. Vaihtoehto 1 Koss The SparkPlug Vaihtoehto 2 Koss KEB 24 Omia ehdotuksia voi laittaa mutta toi 30€ on oikeestaan ehdoton raja tietysti 5€ heitto ei vaikuta mitään.
Itellä ei oo kokemusta kummastakaan nappikuulokkeesta, mutta kokeillut olen, kaverilla on Koss KEB 24, ihan näppärät ja bassoa kivasti. Itellä jotkut normaalit nappikuulokkeet Creative Zen 1gb soittimessa ja riittää mulle
SparkPlugeja käytetty muutama vuosi rullaluistellessa, lenkkeillessä, junassa, töissä ja vaikka missä. Erittäin hyvin pysyvät korvassa kovemmassakin vauhdissa, eristävät ulkoa tulevan äänen ja ääni on mahtava. Juostessa pitää vaan viritellä jonkinlainen systeemi ettei johto jää kiinni esim. vetoketjuun ja täten irroita nappeja korvasta.
Kaippa se on kauneus kuulijan silmässä. Itseltä löytyy myös nuo sparkplugit, mutten oikein pysty niitä käyttämään ilman zenin equalisaattoria. Keskibasso puskee oletuksena niin voimalla läpi ettei eri instrumenteista meinaa saada selvää.