Minulla oli samaan aikaan asennettuna alcohol 120% ja daemon tools ja huomasin että 2 ylimääräistä virtuaaliasemaa oli ilmestynyt jostain syystä. Koitin poistaa asemia näiden ohjelmien kautta mutta turhaan. No poistin kummatkin kyseiset ohjelmat ohjauspaneelin lisää/poista toiminnolla ja ajattelin että ne asemat poistuu ohjelmien myötä. Näin ei käynyt. Olen myös koittanut poistaa asemat Laitehallinnasta, mutta buutin jälkeen ne aina palaavat kummittelemaan. Toinen asemista on "AXV CD/DVD-ROM SCSI CdRom Device" ja toinen "Generic CD/DVD-ROM SCSI CdRom Device". Koitin myös Easycleaner softalla puhdistaa rekisteriä jos sinne vaikka ois syöpyny jotain, mutta ei auttanut. Noi häirihtee koska välillä toi ulkonen kovalevy vaihtaa kirjaintunnusta noiden asemien takia. EDIT: ja apua kaipaisin tähä ongelmaan
No koetappa poistaa vaikka ne alcohol120 ja daemon, niin luulis virtuaaliasemienkin lähtevän. Ja jos meinasit että virtuaaliasemia on 4 niin kokeile poistaa ja asenna uudelleen
Jos et saa noita poistettua, niin ainakin Alcoholissa on optiona virtuaaliasemien tunnusten sijoitus fyysisten asemien perään jolloin niiden ei pitäisi enää sotkea järjestystä.
joo ekassa viestissä jo sanoin että oon koittanu poistaa noi ohjelmatki. nyt asensin daemonia uusiks niin tuli tämmönen http://kotisivu.dnainternet.fi/airatolv/daemon.JPG
Kun kokeilit poistaa niitä tuolta laitehallinnasta, niin kokeilitko tälläistä: Valitse näytä->näytä piilotetut laitteet jolloin sinne laitehallintaan ilmestyy uusi valikko: Muut Kuin Plug And Play Laitteet Tämän valikon alta löytyy ainakin tuon Alcoholin virtuaali-ajuri,en muista nimeä,mut joku scsi-pääte siinä on(joku muu voinee auttaa tässä asiassa).