Nyt sinulla on hyvä sauma todistaa, että olet luova ja taiteellinen etkä kylmä ja laskelmoiva. Pyöriikö kuvassa näkyvä tanssija mielestäsi myötä- vai vastapäivään? Jos vastasit vastapäivään on sinun vasen aivopuolisko hallitseva. Tanssijan pyöriessä myötäpäivään, prosessoi informaation oikea aivopuolisko. Lisää tietoa Lähde: Teknolelu.fi
Aluksi pyöri vastapäivään, sitten luin muiden kommentit ja palasin katsomaan kuvaa, niin sitten se pyöri myötäpäivään. Olen siis täydellinen kuten ilmeisesti moni muukin täällä.
Huomasin sellaisen jutun, että kun peitän koko kuvan lukuunottamatta alempaa jalkaa, hetken tuijotettuani se kääntyi myötäpäivään. Mutta kun otan käden taas pois ja katson koko kuvaa, ei mene kuin hetki ja se pyörii taas myötäpäivään.
Tuo pyörii mokoma vuorotellen kumpaankin suuntaan. Noh, jospa hää haluaa, ettei pää sekoa koko ajan samaan suuntaan pyöriessä.
Mulla katsottaessa varjoa, se pyörii ihan selkeästi vastapäivään. Kun taas katson tanssijaa, se pyöri ensin myötäpäivään, mutta hetken "harjoittelun" jälkeen sain sen pyörimään kumpaan tahansa suuntaan.
Illalla pyöri vastapäivään ja nyt "aamulla" kun just heräsin niin se pyöri myötäpäivään. Elikkä aamulla ei siis pysty ajattelemaan järkevästi. Täytyypä koittaa kahvikupillisen jälkeen
On muuten melko ovela kuva! Ekaks katoin niin sehän pyöri ihan ilmiselvästi myötäpäivään. Luin muiden kommentit ja olin vaan että wattafak, miten niin vastapäivään? Sitten Sebu mainitsi, että kun katsoo jalan varjoa, niin sen saa näkymään vastapäivään pyörivänä. Onnistuin! Pienen harjoittelun jälkeen saan sen nyt kääntymään kumminpäin tahansa! Siistiä
Myötäpäivään pyörii. Pitäisikö vaihtaa lyhyeen matikkaan? E: Ei hemmetti! Sehän lähti pyörimään väärään suuntaan kun katteli varjoa eikä muistanut kumpaan suuntaan sen piti pyöriä. Ja nyt en saa sitä enää pyörimään myötäpäivään.
Pakko sanoa, että myötäpäivään. Ensin katsoin oikeinpäin, sitten käänsin läppäriä, jolloin hetken aikaa pyöri vastapäivään ja käntyi uudestaan myötäpäivään
Viikonloppuna tuli tuo testattua kaverin luona, tulos on sama kuin silloin: Vastapäivään, eli kellon pyörimissuunnan vastaisesti.
Mitä jos tuo ei liiku ollenkaan? Täytyykö silloin ottaa pikaisesti yhteys tuonne: http://www.niuva.fi/