Eli kun olen ostamassa modattua xboxia niin kumpi asema siihen kannattaisi valita? Hitachi-LG vai samsung? Itse olen kuullut, että samsungit ovat hyviä, mutta toi LG on vissiin uudempi eli lukeekohan se vielä paremmin/luotettavammin kun samsung? Vielä muita kysymyksiä kun olen vähän pihalla tosta modaamisesta: 1. Eli kun piiriksi tulee todennäköisesti SmartXX V3 niin toimiikohan se hyvin v1.6b:ssa? 2. Eli mikä bios tohon pitäisi laittaa, että alkuperäiset ja varmuuskopio pelit toimivat? 3. Miten SmartXX v3:ssa valitaan käynnistääkö se alkup vai modatun biosin? kun jossain piireissä on kun painaa ejectiä niin käynnistyy alkup. bios?(lähinnä liven käyttöä ajatellen) 4. Onnistuuko kovalevyn lukitseminen/avaaminen suoraan piirin valikoista/asetuksista? vai onko se suoraan lukittu kun käynnistää alkup. biosin kautta?(liven käyttö)
Eli modattuun xboxiin Samsungin asema on paras ja mitä olen lueskellut niin on se muutenkin tuota LG:n asemaa parempi esim. pitkäikäisempi. Ja ainakin omassa piirissäni smartxx v2, xboxin virtanapista käynnistyy valikkoon josta voi valita haluamansa biosin, ejectistä käynnistyy suoraan modattuun tilaan. Kun on käynnistänyt boxin tuosta ejectistä modattuun tilaan niin tulee valikko josta voi valita mihin haluaa mennä ja yksi vaihtoehto on tuo alkuperäinen ms dash. Eli siis modaamattomaan tilaan pääsee modatun tilan kautta, vähän vaikeasti selitetty mutta toivottavasti ymmärsit. Ja uskoisin että tuossa smartxx v3:ssa nuo systeemit toimivat samalla lailla. Noista live hommista en tiedä kun en itse livessä pelaa. Ja itselläni on biosina evolutionX ja toimii alkuperäiset ja varmuuskopio pelit, muutenkin ollut ihan hyvä bios. Ja voithan laittaa piirille useammankin biosin kun noihin smartxx piireihin niitä mahtuu, onpahan sitte valinnan varaa=)