Olen harkitsemassa ostaa uutta CD-RW/DVD-Rom combo asemaa mutta en oikein osaa valita kumpi olisi parempi ostos? Liteon vai LG? Olisin kiinnostunut kumpi polttava olisi parempi varsinkin kopioitaessa Safedisc 2.8 levyjä. Ainakin yhden kaverin LG 48x24x48 combossa on sellainen ongelma että Alcohol 120% ohjelmalla kopioitaessa se kopiointi on pakko tehdä emuloimalla kun taas toisen kaverin plextorissa mitään emulaatioita ei tarvitse tehdä ja sen lisäksi se plextori lukee levyn täydellä nopeudella. LG ei osaa vielä sen lisäksi itse lukea niitä kopioituja CD levyjä, vaikka levy sitten toimii kaikissa muissa mahdollisissa asemissa. Onko näin tosiaan? Voiko olla vika emossa vai onko todellakin näin että LG polttava ei tunnista omia Safedisc 2 .8 kopioitaan. Monta kertaa kokeiltiin mutta ei mitään näy CD asemassa. Kuin olisi tyhjä levy vaikka se toimii muissa asemissa. Myös ATIP oli disabloituna. Onko kellään kokemuksia Safedisc 2 levyistä Liteon polttavissa asemista. Kopioiko nopeasti täydellä vauhdilla ilman emulointia ja tuleeko mitään erroreita Alcohol 120% ohjelmassa. LG nimittäin tekee muutaman errorin lukiessa levyä, mikä on täysin normaalia mutta Plextori lukee ne ilman yhtäkään erroria. Tosin Plextorin poltto taas ei toimi niin hyvin muissa asemissa kuin LG poltto. Eli kaipaan liteon kokemuksi Safedisc 2.8 levyistä? 1. Lukeeko ilman emulointia nopeasti? 2. Tuleeko yhtäkään erroria (vaikka se ei nyt hirveästi vaikuta pelin toimivuuteen jos sen polttaa Alcoholi 120%'lla)? 3. Ja toimiiko Safedisk 2.8 levyt itse polttoasemalla? 4. Mikä malli oli kyseessä?
Käy kattoos clonecdn sivuilta tiedot noista polttavista http://www.elby.ch/en/products/clone_cd/writers/a.html
Joo päädyinkin jo ostamaan aseman ja ensin se oli Lite-On mutta piti jo seuraavana päivänä palauttaa kun sen käyntiääni oli todella kova. Piti helkatinmoista ääntä esim. pelattaessa pelejä. Ja CD oli jopa käynnissä jopa sellaisissa kohdissa missä LG lopettaa levynpyörritämistä. Latisti todella pelitunnelmaa kun se pyöri kuin hurrikaani vaikka ämyreistä oli säädetty äänet mielestäni kohtuu voimakkaalle. No en tehnyt muuta kuin sitten soitin liikkeeseen (Verkkokauppa.com) josta ostin aseman ja sanoin että tahdon tuollaisesta suihkuturbiinista rahat takaisin. No se kävi vaikkei minulla paikanpäältä ostaessa periaatteessa ole minkäänlaista palautusoikeutta. No sitten ostinkin tilalle LG 52x polttavan aseman samasta paikasta vaikka aluksi halusinkin vain rahat takaisin mutta siellä myytiinkin asemaa kohtuu hintaan joten reissu kääntyikin loppujen lopuksi vaihtoreissuksi. Olenkin ollut siihen LG CD-RW asemaan erittäin tyytyväinen vaikkei se niin nopeasti kopioikkaan Safedisc 2.8 levyjä. Pääasia että pystyy kuitenkin kopiomaan niitä. Mutta combo asemaa en suosittele kyllä ihan varauksetta koska kaverini LG CD-RW/DVD Combo asema ei tuntunut oikein kopioivan niitä Safedisc levyjä. Samoin kuulemma Lite-On Combo asema ei myöskään polta kunnolla Safedisk levyjä.