Mielipiteitä kaivataan.. Itse olen kopioinut dvdt näiltä sivuilta löytyvillä ohjeilla (smartripper,dvd2avi,vfapi,cdex,vdub). migge77 on kuitenkin tehnyt ohjeet DVX:lle. Nekin löytyvät näiltä sivuilta. Olisiko dvx nopeampi,yksinkertaisempi,parempi vai huonompi kuin tuo nykyinen tapani? Kokemuksia?
Tästäkin voidaan olla (ja ollaankin) miljuunaa eri mieltä, mutta DVX:n pitäisi olla nopeampi, koska se käyttää AviSynthiä (sitä uutta 2.5.X -sarjaa). Yksinkertaisuudesta paha sanoa, sillä jos teet AD:n ohjeilla, tiedät ainakin mitä olet tekemässä. DVX:ssä "yksi" ohjelma tekee kaiken, jolloin käyttäjä ei välttämättä tiedä tai ymmärrä mitä mikin asetus tarkoittaa. Itse olen käyttänyt kumpaakin, ja tällä hetkellä teen AviSynth -scriptini itse ja koodailen ne sitten VirtuaDubModilla haluttuun muotoon. TMPGEnciä ja CCE:tä käyttelen nykyään yhä harvemmin, mutta niistä ei nyt tässä puhuttukaan.
Eli siis tässä dvx:ssä avisynth tekee nykyisin käyttämäni virtualdubin roolin ja on siis nopeampi? merkittävästi? Jos on niin kannattaa varmaan siirtyä siihen...