Joo elikkä ongelmana tämä: näyttö on Acer K242HL LED-näyttö, viikon vanha, ja vasempaan laitaan ilmestyi ihan yks kaks pystyrivi kuolleita pikseleitä (punainen viiva). Johdot ruuvattu kunnolla kiinni, joten ongelma ei ole niissä. Meneekö tälläinen takuuseen? ja näytönohjaimena toimii Radeon HD7770.
http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/naytot/ACK242HLBD/acer-24-full-hd-led-monitori-k242hlbd kyseessä on siis tämä näyttö.
Testaa vielä et vika on näytössä eikä muualla, ottamalla kuvankaappaus koko ruudusta. Jos vika näkyy myös kuvankaappauksessa vika on jossain muualla kuin näytössä, esim. näytönohjaimessa. Jos vikaa ei näy kuvankaappauksessa, niin silloin se on näyttö vika.
Pitäisi mennä. Yksittäiset kuolleet pikselit eivät aina täyty valmistajan takuuehtoja, mutta kokonainen pystyrivi ilman muuta täytyy mennä takuun piikkiin.
Benq:lla oli ainakin jossain vaiheessa 5 kuollutta pikseliä minimi. Mun mielestä se on ihan perseestä. Ykski kuollu pikseli pitäs riittää siihen että tuote vaihdetaan.
Tuollanen vika menee takuulla takuun piikkiin. rick79: Tuon takia kannattas näyttö tilata kivijalkamyymälästä ja tarkastaa sen näytön toimivuus sielä kaupassa ennenku ottaa sen vastaan. Ja onhan verkkokaupassakin 14pv:n palautusoikeus tietyin varauksin tietenkin.
Kyllä. Itellä on ollu pikselivikanen Benq jota ei olis haluttu ottaa takas vian takia, mutta pystyin vetoamaan 14päivän palautusoikeuteeen. En muista nettikauppaa enää.
Ja onhan Gigantilla 30 vrk tyytyväisyys takuu. Palautat näytön takaisin. Rahat pois,tai otat toisen näytön tilalle. Kyllähän tollainen näyttö on pixeliviallinen. Ja jos on vielä mahdollista koittaa sitä näyttöä toisessa koneessa, ja saman homman tekee,niin takaisin vaan. http://www.gigantti.fi/cms/20140729_075347/palautusoikeus/