Eli ongelma on sellanen, et kursori liikkuu ajoittain itsekseen. Oikealta vasemmalle tai toisinpäin. Joskus tajutonta vauhtia joskus hiljaa madellen. Minulla on optinen Logitech MX 518 hiiri, mutta ongelma ei voi johtua yksikseen siitä sillä kursori jatkaa liikettään vaikka optisen hiiren irroittaisi. Kursori liikkuu joskus kovon raksutuksen tahtiin ja villiintyy joskus esimerkiksi animoidun bannerin kohdalla. Olen yrittänyt seuraavia asioita/kombinaatioita: * Optinen hiiri kytketty koneeseen + TouchPad käytössä. * Optinen hiiri kytketty koneeseen + TouchPad pois käytöstä. * Optinen hiiri irti + TouchPad käytössä. Kursori liikkuu jokaisella kombinaatiolla. Tätä ei tapahdu 24/7 mutta nykyään useammin. Ongelmaa ei ollut vielä 3 - 4kk sitten. Olisiko tähän ongelmaan mitään ratkaisua, koska koneen uudelleenkäynnistyskään ei enää lopeta kursorin itsekseenliikkumista.. Tuo hitaan mateleva liikehdintä ei häiritse niinkään, mutta sellainen kiito jota ei voi millään lailla estää, rupeaa ottamaan pannuun. Tälläkin hetkellä kursori liikkuu hiljakseen nykien oikealle. Ainoastaan TouchPad käytössä.
1. Otapa touchpad ja hiiri pois käytöstä mitäs sitten tapahtuu? 2. Vaihda optinen hiiri muuhun hiireen, (mulla oli hiiren sisälle juuttunut leivän tai jonkun murunen niin liikkui kokoajan jonnekkin). 3. Virus koneella. Hjt-logi tuonne taikka sitten kone formatointiin.