Kustom. fw takas normaaleihin onko mahdolista

Discussion in 'PSP' started by miguel88, Jan 4, 2007.

1. miguel88

miguel88 Member

Trophy Points:
    11
    Tota meinaan laittaa PSP:n fw:ks sen 3.02.b.
    Joten kysyn viisaimiltani onko mahdolista muuttaa fw:n takas normaaliks.
    Jonkun tarpeen/pakon/no jonkun syyntakia takas oikeisiin.

2. petrinm

petrinm Member

Trophy Points:
    16
    Täysin mahdollista!
    FW:n asennus ohjelma sisältää kaksi tiedostoa uuden 3.02 OE-A ja Recover tiedoston jolla 3.02 OE-A voi paluttaa takaisin 1.50. 3.02 OE-B on vain parin sekunnin päivitys 3.02 OE-B ja sen voi palautta tietääkseni samalla recover tiedostolla.

3. miguel88

miguel88 Member

Trophy Points:
    11
    Kiitos teenkin sen.

4. wazaa

wazaa Member

Trophy Points:
    16
    Elikkäs mä oon saanu fw 1.50 toimimaan enkä jaksais enään alkaa päivitteleen mitään vähään aikaan mä vaan haluaisin isot ja csot toimiin eli varmuuskopiot. elikkäs mä asensin devhookin 0.51:sen ja laitoin ISO kansioon muistikortin juureen sen pelin (.cso)! sit menin psp:ll game/muistikortti niin ei siel ookko se devhook ja joku blackshit mod se on vähä samanlainen kö devhook se tuli ton pelin mukana mut se on espanjalainen kait... ja siel on kans sellainen tyhjä tila siin ei oo tekstei tai mitn. kö sitä painaa niin tulee jokku 2 viivaa kuvaruudun keskel minkä välis pitäs olla tekstei mut siin ei oo mitn...outoo. mitä mun täytyy tehä?????
    mä yritin devhookil tehä jotn. mut epäonnistuin taas kerran niin elikkä mä menin devhookin menuun ja sit UMD select sit file emulation siel löysin sen pelin/cso tiedoston kilkkasin sitä niin mitä sitten ei se mennykkö takas pää menuun siis (devhookin menuun.
    PLZ aapuva!!!

siis mulla oliki devhook 0.52
    ja kerrotaanks jossaki et mitä kaikkee tol devhookil voi tehä???

5. wazaa

wazaa Member

Trophy Points:
    16
    Elikkäs mä oon saanu fw 1.50 toimimaan enkä jaksais enään alkaa päivitteleen mitään vähään aikaan mä vaan haluaisin isot ja csot toimiin eli varmuuskopiot. elikkäs mä asensin devhookin 0.51:sen ja laitoin ISO kansioon muistikortin juureen sen pelin (.cso)! sit menin psp:ll game/muistikortti niin ei siel ookko se devhook ja joku blackshit mod se on vähä samanlainen kö devhook se tuli ton pelin mukana mut se on espanjalainen kait... ja siel on kans sellainen tyhjä tila siin ei oo tekstei tai mitn. kö sitä painaa niin tulee jokku 2 viivaa kuvaruudun keskel minkä välis pitäs olla tekstei mut siin ei oo mitn...outoo. mitä mun täytyy tehä?????
    mä yritin devhookil tehä jotn. mut epäonnistuin taas kerran niin elikkä mä menin devhookin menuun ja sit UMD select sit file emulation siel löysin sen pelin/cso tiedoston kilkkasin sitä niin mitä sitten ei se mennykkö takas pää menuun siis (devhookin menuun.
    PLZ aapuva!!!

siis mulla oliki devhook 0.52

6. petrinm

petrinm Member

Trophy Points:
    16
    DevHook on vaikein reitti isojen pyötittämiseen!
    Päivitä 3.03 OE-A!!!
    ESIM:
    http://tonzaraj.arkku.net/viewtopic.php?t=580
    (Itse aloittanut aiheen =)
    Täältä löytyy paljon tietoa miten päivitys tehdään. Sitten toimii isot ilman mitään devhookkia. Suoraan Game valikosta!

7. wazaa

wazaa Member

Trophy Points:
    16
    mut se gta ei ole iso se on oikee peli

8. wazaa

wazaa Member

Trophy Points:
    16
    mut se gta ei ole iso se on oikee peli

9. petrinm

petrinm Member

Trophy Points:
    16
    Ai niin muuten! GTA ei pyöri FW 1.50. Eli devhookissa pitää vaihtaa pyöritettävä FW. En osaa tätä itse! Mutta taas 3.03 OE-A:ssa toimii kaikki oikeat umd:t, siinä on kaikki sonyn laatimat ominaisuudet, toimii Iso(kattaen cso ja dax formaatin)!

DevHookista ei ole mitään hyötyä jos päivitää FW:n 3.03 OE-A! Osa isoista tarvii että psp kellotetaan, koska siltä kestää tiedoston purkaminen niin kauan että se pätkii. Noh, tämä ominaisuus on 3.03 OE-A' eli pikku päivityksess. DEVHOOK ON TURHA!

Sainko yli puhuttua?

Sitten vastaus kysymykseen:

-Devhookilla pystyy emoloimaan eri firmware käytännössä sanoen jos sinulla on 1.50 ja peli toimii vain 3.00, niin voit suorittaa sen 3.00 niin että et asenna sitä.
    -Devhookilla voi kelloottaa psp:n 333mHz. Mitä hyötyä? Jotkut varmuuskopiot on pakattu niin pinekisi että psp ei pysty purkamaan ja suorittamaan niitä samaan aikaan tavallisella 222mHz teholla, jolloin peli pätkii!
    Muuta pikku säätöä siinä vielä on, mutta en muista koska en käytä. TURHAA!

10. maihel

maihel Guest

itselläni ei ole tähän asti ollut kyllä minkäänlaista vaikeutta fw1,5:n kanssa kun pelaa GTA LCS:ssää tai VCS:ssää,mutta 3.03OE-A' on tähän astisista fw ylivoimaisin ja devhookin saa kuopata!

11. wazaa

wazaa Member

Trophy Points:
    16
    Mut miten mä emuloin ton 3.3/3.00 ja sit pelaisin 1.5 firmwarel mut emuloituna 3.3???

Share This Page