Kuulokkeet pleikalle

Discussion in 'PS3' started by Jaiy, Apr 15, 2011.

  1. Jaiy

    Jaiy Regular member

    Joined:
    May 22, 2010
    Messages:
    101
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Okei, tiedän että näitä on varmaan pari, mutta halusin avata omani jossa kerron mitä itse etsisin...

    Siis, pitäisi hommata PS3:selle kuulokkeet ja tälläisillä kriteereillä mentäisiin:

    - Hinta mieluiten reippaasti alle 100€
    - Haluaisin langattomat, mutta se tuskin toimisi, joten johdon kuuluisi olla pitkä.
    Sellainen 4m, ehkä pidempi, voisi olla ihan hyvä. Plussaa mahdollisuudesta lyhentää johtoa. (Johto kaksiosainen)
    - Kuulokkeissa pitäisi olla mikki, jonka saisi vielä toimimaan PS3:sen kanssa.
    - Kuulokkeiden pitäisi mielellään tulla korvan "yli" (Sellaiset "sohvat")
    - Käyttö siis pelaaminen, pelit kuten Uncharted, Battlefieldit ja muut satunnaiset. Äänen pitäisi olla suht selkeä ja hyvä. Lisäksi vielä käytän kuulokkeita ihan normaaliin TV:n katsomiseen myöhemmin illalla ja jos ovat oikein hyvät niin myös tietokoneella.

    Olen katsellut esim. noita Turtlebeach PX21:siä mutta olen kuullut niistä sellaista juttua että hajoaisivat todella helposti. Toinen mielenkiintoa herättänyt setti olisi Trittonin AX 180. Toisessa tietokoneessa minulla oli Siberia V2:set, mitkä olivat mielestäni todella hyvät, mutta ovat nyt veljen käytössä ja tarvitsen omat. Lisäksi sen mikki ei ilmeisesti toimi PS3:sessa. (?)

    Mitä tuumaisitte ja ehdottelisitte?
     
  2. Jaiy

    Jaiy Regular member

    Joined:
    May 22, 2010
    Messages:
    101
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Last edited: Apr 18, 2011

Share This Page