Okei, tiedän että näitä on varmaan pari, mutta halusin avata omani jossa kerron mitä itse etsisin... Siis, pitäisi hommata PS3:selle kuulokkeet ja tälläisillä kriteereillä mentäisiin: - Hinta mieluiten reippaasti alle 100€ - Haluaisin langattomat, mutta se tuskin toimisi, joten johdon kuuluisi olla pitkä. Sellainen 4m, ehkä pidempi, voisi olla ihan hyvä. Plussaa mahdollisuudesta lyhentää johtoa. (Johto kaksiosainen) - Kuulokkeissa pitäisi olla mikki, jonka saisi vielä toimimaan PS3:sen kanssa. - Kuulokkeiden pitäisi mielellään tulla korvan "yli" (Sellaiset "sohvat") - Käyttö siis pelaaminen, pelit kuten Uncharted, Battlefieldit ja muut satunnaiset. Äänen pitäisi olla suht selkeä ja hyvä. Lisäksi vielä käytän kuulokkeita ihan normaaliin TV:n katsomiseen myöhemmin illalla ja jos ovat oikein hyvät niin myös tietokoneella. Olen katsellut esim. noita Turtlebeach PX21:siä mutta olen kuullut niistä sellaista juttua että hajoaisivat todella helposti. Toinen mielenkiintoa herättänyt setti olisi Trittonin AX 180. Toisessa tietokoneessa minulla oli Siberia V2:set, mitkä olivat mielestäni todella hyvät, mutta ovat nyt veljen käytössä ja tarvitsen omat. Lisäksi sen mikki ei ilmeisesti toimi PS3:sessa. (?) Mitä tuumaisitte ja ehdottelisitte?
Onko kenelläkään tälläisistä muuten kokemusta, olisivat ainakin halvat (olen nähnyt noita 69.9£ joissain videoissa): http://www.amazon.co.uk/4GAMERS-CP-...eadset/dp/B004322VGC/ref=cm_cr_pr_product_top