Eli nyt olisi uusia kuulokkeita tarkoitus ostella, mutta olen näistä äänihommista itse aivan pihalla. Kuulokkeet tulisivat pääasiassa pelaamiseen, ja mikillekkin olisi tarvetta. Budjetti n.150e Mikki voi olla myös erillinen mikäli budjettia ei tarvitse paljoa venyttää. Tähän mennessä olen katsellut Hyperx cloud alpha kuulokkeita, mutta onko 7.1 surround parempi? Olen myös miettinyt Logitech G633 Artemis Spectrum tai Razer Kraken 7.1 v2. Olisiko jokin näistä vaihtoehdoista hyvä, vai olenko täysin hakoteillä?
Itse suosittelen Hyperx Cloud 2 tai sitten alpha. En kuitenkaan maksaisi yhtään extraa mistään 7.1 simulaatiosta, sitä on turha käyttää peleissä ja on vain markkinointikikka. Cloud sarja on kuitenkin yksi parhaimmista
Kyllä tuo 7.1 on itselle ollut ominaisuus josta maksaisin jopa hieman lisää. Onhan se turha, mutta se on samalla hieno kokemus. Suosittelen lämpimästi Razer Krakeneita, joissa oikeastaan ainoa huono puoli on se, että ne ovat herkkiä hajoamaan. Kunhan ei turhaan tiputtele niin ovat mainio valinta.
Tuota vaihtoehtoa itse suosittelisin: https://www.jimms.fi/fi/Product/ExternalShow/6d3728c7-dad9-48be-a742-212af4104a6b