miks mulla ei näy kuva vaikka mulla on kodekit ja kaikki pitäis olla kunnossa? mikä on syy? kuvaan tulee vaan kirpputaistelu.
no siis kuva ei näy mutta ääni tulee normaalisti. kuvaan tulee semmosta sotkua vaan ja mitään ei näy.
AC3Filter FFdShow BSplayer Älä asenna kodekkeja päällekkäin vain 1. Poista muut ja poista rekisterit ccleanerilla. Sit asenna noi. Kannattais myös näytönohjain päivittää!
ei näy vcl:llä vaikka kokeilin poistaa kaikki ja asentaa uuestaan ja koekeilin bsplayerii ja vaikka mitä mut ei näy millää muulla ku windowns media playerillä.
Päivitä se näyttiksen ajurit. http://downloadfinder.intel.com/scr...ng/win2k_xpe67.exe&DwnldID=4665&ProductID=798
niin se sano että mulla on uuemmat ku mitä ne siellä sivulla oli. nii voiha sitä kokeilla jos siitä mitää haittaa oo?
Ei siitä haittaa ole, voit myös asentaa ne uudemmat jos koneen mukana tuli ajurilevy. Kokeile niin tiedät kumpi toimii paremmin. EDIT: Millasta kuvaa yrität katsoa, onko vika kaikissa vai yhdessä? Mikä on tiedostopääte .avi tms.?
vika on kaikissa elokuvissa ja ne on aveja. ja ei ole ajurilevyä niin en voi sit enää asentaa niitä uusimpia ku tähä on asennettu uuestaan windowns professionali. mut voiha niitä vanhempia kokeilla.
Ei haittaa vaikka käyttis olisi muuttunut, ne ajurit löytyy emon ajurilevyltä. Ne olisi ilmanmuuta pitänyt asentaa käyttiksen asennuksen jälkeen.
nyt näkyy kuva ku asensin ne vanhemmat näyttö ajurit ja ei pätki kaikki on kunnossa. kiitos teille. jutellaan taas jos on onkelmia