Elikkä mä tossa pistin uudet kodekit konelle niin tuli tällänen ongelma vastaa että kun katson leffaa niin se kuva on niinkun että reunoilta olis leikaantunut pois leffaa. BSPlayerillä oon otanut reunojen leikkauksen pois eikä autanut. Epäilen että se on kodekiteissä pitääkö mun epäilyt paikaani.
VLC:llä voi tarkistaa asian, se siis käyttää omia codeceja, joten tuo ongelma ei pitäisi näkyä sillä. Esim. ffdshow:n asetuksista kannattaa katsoa ettei ole Cut/Crop/Resizeja päällä.
Aika kummaa sama vika on sielläkin :S VLC laitaa samalla tavalla kuvan sillai että ei kokonaan nää ja katoin FFshow asetukset mutta en huomanut mitään poikeusta siinä Olisko mitää ideaa mitä mun kanatasi tehdä jotta sais toimimaan jotenkin tai jollai tavalla
Siis menevätkö soittimet automaattisesti full screeniin kun elokuvan pistää päälle? Tällöin koneessa on kaksi näyttöä (tai ainakin kone luulee niin), jossa toisessa tuo Overlay kaappaa näytön hallintaansa.
Ei ole sitä päällä. kun leffan avaa se tulee pienenä ikkunana ja varsinkin ala ja oikea reuna on aika paljon pois että sieltä kulmista ei nää kaikkia. Autaisko jos kävisin uusimassa kodekit tai jos löytäsin jotain asetuksia näytön ohjaimesta mulla on kyl intergoitu näytön ohjain kyl.
No ei enää tarvi tehdä enää mitää mä löysin sen ongelman. Se oli mun näytönasetuksissa kun on toi Intergoitu Gforcen näytis ja siellä oli asetuksissa video kuvan näkymä niin olin vahingossa laitanuts sen tuonne kulmaan. Mut homma toimii nytten kunolla. Mutta kiitos kun vaivauduit autamaan minua