Minulla on nvidian gforce 8600gt näyttis ja en saa siinä toimimaan tv-outtia. Kun laitan kloonin päälle niin kuva häviää näytöstä, eikä se näy telvisiossakaan eli kuva häviää kokonaan, missä vika? olen kokeillut s-video(4-pin)johdolla kuin myös rca piuhalla, molemmilla sama vika. ajureitakin on kokeiltu vaikka kuinka monia!! radeonin näyttiksellä ei ollu koskaan ongelmia tv-outin kanssa taitaa olla nvidia aika susi...?
lisäisin tuohon äskeiseen vielä että sain kuvan telvisioon edellisessä asunnossa mutta nyt en saa toimimaan, vaikka koneet on samat. Ohjeitten mukaan olen tehny monta kertaa mutta aina vaan kuva häviää. mun mielestä kuvan ei pitäs hävitä näytöstä tuossa klooni tilassa tai ei ainakaan ennen ole hävinny...
miettinyt itekin samaa, että siirtyisin käyttämään uuempia radeoneita, tulee tuota tv-out kerran paljon käytettyä ja nvidia nämä hommat menneet kokoajan huonompaan suuntaan, taitavat keskittyä pelkästään peleihin nykyään. Oletko kokeillut Dualviewiä? mulla toimii ainakin, myös kloonikin toimii. Tarkista myös ettei signaali ole ajureissa NTSC
täytyy kokeilla tuota dualviewiä. ihmettelan vaan et miksi kloonilla kuva häviää myös näytöstä? mitkä ajurit sulla on? miten pystyn tarkistaan ton signaali homman?
169.25 WHQL, uudessa control panelissa täytyy olla ainakin klooni tai dualview päällä että pääsee säätämään signaalia "video & television" valikon alla. Sen lisäksi minulla on Vista, joten vielä vähemmän säätely mahdollisuuksia löytyy control panelista.
ei mulla toiminu tuo dualview tilakaan, sama homma eli kuva häviää...kuvan saa takas vasta kun vikasietotilassa poistaa näyttiksen ajurit, sen jälkee boottaa koneen ja asentaa ajurit takas!! en tajua mikä vika...?
Onko sinulla XP vai Vista? Vistalla on näitä "blank screen" ongelmia tv-outin kanssa jos on s-video johto kiinni myös näyttiksessä kun asennat 169.xx ajurit