oon katellu leffoja tietokoneelta niin että olen siirtänyt kuvan ja äänen tv:hen,nyt kuitenki jostain syystä ei enää näy eikä kuulu mitään.(tv:ssä siis) äänen kyllä saa kuulumaan stereoiden kautta.järki sanoo että vian täytyy olla telkkarissa.videot ja dvd signaalit tulevat kuitenki siihen normaalisti.onkohan kellään mitään ideoita tän suhteen?
kyllä.kaikki kanavat on käyty läpi.irrotin ääni johdot tv;stä ja kokeilin liittää stereoihin ja sieltä kuuluu ääni.eli johdotkin ovat ok.ainakin ääni johdot.kuvaa en pysty tsekkaa toisesta kun on vaa tää yks tv. voisko ffdshowlla olla jotain tekemistä tämän kanssa? otin sen itselleni ja seuraavana päivänä kävi näin.
en usko että on vika FFDshow:ssa. jos käytössä on SCART<->RCA(video)+S-video+2xRCA(audio) adapteri niin katso ettei kukaan ole räveltänyt sitä tulosuuntaa siinä ja koita testata tuota adapteria jollain muulla lähteellä.
äänet kyllä pitäisi soida TV:n kautta kun audio johdot on kytketty kiinni TV:seen. näkyykö BIOS tekstit tai työpöytä TV:ssä?
ei näy niitäkää..eli kyllä se vika täytyy mun mielestä olla tv;ssä.kun ei edes ääni tule siihen.onkohan mahdollista että tv ei jostain syystä hyväksy signaalia tietokoneesta?eli on siltä osin epäkunnossa,vaikka muuten on ok.
jos on mahdollista testata sitä SCART adapteria jollain muulla materiaalilla(esim dvd soittimesta jos löytyy komposiitti tai s-video+2xRCA) ja katsoa tuleeko se kuva+ääni
joo,kokeiltu on.piuhat toimii,niissä ei vikaa.kokeilin dvd;llä.ääni ja kuva tuli sen kautta.mutta ei vaan tietokoneesta.