Televisiossani on vain yksi SCART-liitin, mutta pitäisi saada kaksi laitetta liitettyä, PS2 ja DVD/VHS-soitin. Soittimessa on kaksi SCART-liitintä, joten liitin PS2:n siihen ja soittimesta taas SCART-johdon televisioon. Näin kaikki toimii kuin pitääkin, mutta ääni ei kuulu PS2:sta pelatessa. Missäköhän vika? Kiitos vastaajille!
Mulla on ihan sama vika, mutta ratkaisu on: Yksinkertaisesti pidä video/dvd:stä AV? Päällä, eli joudut pitämään video/dvd:tä koko ajan päällä pelatessasi ps. tohon AV:n kysymysmerkin tilalle tulee sun AV numero johon olet kytkenyt ps2:den. TOIMII AINAKIN MULLA
Juu huomasin että noin toimii, mutta olisi kiva jos olisi jokin kikka, jolla saisi toimimaan ilman, että DVD-vehjettä laittaa päälle. Ennen minulla oli PS2-scart kiinni digiboksissa ja digiboksista scart tv:seen, jolloin toimi mainiosti vaikka boksi ei ollut päällä. Luovuin digiboksista, koska muutin kaapeli-talouteen, mutta täytyy nyt sitten sinnitellä näin niin kauan, kunnes ostan uuden tv:n tai digiboksin kaapeliin. Kiitos kuitenkin!
Se voi olla sama kun mulla että se scart juttu on mennyt rikki ja se ei toimi ilman VHS/DVD:n päälle laittamista.