Yritin viritellä tekstiä Subtitle Workshop ohjelmalla mutta esikatselu näkymässä kuva on väärin päin. Kuinka sen saa käännettyä?
Mulla oli joskus sama ongelma. Käytin silloin ffshow:ta ja mulla oli siinä joku virhe. Siellä on jotain videoasetuksia, joissa on flip & rotate-säädöt, sieltä kun panin rastin kohtaan flip niin se käänty oikeinpäin mediaplayerilla, kun taas bsplayerilla ei toiminut vieläkään... Hieman auki vielä itelläkin se ongelma. Nyt olen poistanut ffdshown ja toimii hyvin k-liten kanssa. EDIT: ffdshow video decoder: --> offset & flip päälle/pois päältä --> mirror/flip päälle/pois päältä. Nyt selkis mun ongelmani, toivottavasti sunkin. Näin se mulla ainakin toimi
mulla oli sama ongelma,kaveri neuvo heittään bs-playerin roskiin.VLC-media player toimii ainaki mulla ja kuulemma jos on joku tiedosto korruptoitunut,soitin ohitaa ne.
Nyt se rakkine poltti elokuvankin väärinpäin....käänsin telkkarin ylösalaisin mutta olisiko jollain parempi keino. Käytin dvdsanta-ohjelmaa ja poltin nerolla.
Kun käynnistät Subtitle Workshop'in ja lataat siihen tekstitiedoston niin ohjelma käynnistyy itse ja alkaa näyttää filmiä. Samaan aikaan ilmestyy XP:een alapalkkiin vihreä kaareva nuoli, jonka kärki näyttää ylöspäin. Hiiren oikealla napilla kun klikkaat tulee valikko näkyviin. Kuvan voit kääntää valitsemalla Orginal picture tai Flipped Picture, joka kääntää kuvaa 180 astetta. Ohjelma käyttää lisäksi K-Litessa olevaa ffshow:ta ja mulla on toiminut hyvin. Sitä en tiedä miten toimii BSPlayerin kanssa, koska en ole kokeillut. EDIT: Mielestäni tämä asetus ei vaikuta mitenkään myöhempään polttamiseen, koska Subtitle Workshop'ssa muokataan ainoastaan tekstiä.