Oon just ostanu uuden tietokoneen ja nyt pitäis päästä kattelemaan tietokoneen kuvaa tv:stä. Mulla on TV-OUT DVI lähtö tietokoneessa ja taas telkkarissa on Scart ja S-video liitännät. Olen ostanut RCI-kaapelin, mutta kuva ei tule ulos TV:stä. Mulla on Club Radeon 7500 näytönohjain. Tietokoneliikkeessä sanottiin etten tarvitse välttämättä mitään scart adapteria vaan kuva näkyy tuolla RCI-kaapelilla..onx tää totta? Hyvistä neuvoista jo etukäteen kiittäen, Tomi
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564 katso onko tuosta apua, noita omia viestejä voi myös editoida... TV:n etulevyssä on varmaan paikka tuolle RCA video kaapelille(vieressä on varmaan audio R+L paikat)
kiitti paljon..olipas loistava opas. nyt on vielä semmonen ongelma, että tietokoneen näytön kuva kyllä näkyy ruudulla, mutta kun yritän kattoo leffaa BSplayerilla tai Windows Media Playerilla niin kuva on vaan pimee tv ruudulla. Missä vois olla vika?
Katso ohjeista Clone Mode-kohta ja tarkista omat asetuksesi sieltä kuntoon, eli teatteri mode päälle.