Olen yrittänyt katsoa teidän neuvoja asiassa kun avi laitetaan vcd:ksi ja sit kuva on peilinä ja väärinpäin. Mutta minulla on sellainen ongelma että kone on niin vanha että kuvien katsomisesta ei tule mitään joten katson ne DVD soittimella, eli miten saan ne näkymään DVD:ssä oikeinpäin? Voisiko joku auttaa? PS: käytän neroa koko prosessiin.
Jep tähän jos löytyis vastauksia sama vika ja nimenomaan nero_5.5 eli peilikuvana väärinpäin kiitos etukäteen!
Samaa ongelmaa oli joskus muinoin kun tein Xdiv:stä VCD:itä suoraan Nerolla(huono idea). Olisiko asiaa mahdollista korjata avisyntillä? Tietääkö kukaan? semmonen mielikuva olisi, että avisynthillä leikkiessä olisi tullut vastaan kuvan kääntäminen niin horisonttaalisesti kuin vertikaalisesti. Voi olla että muistan väärin. asiaa auttaisi jos kertoisitte millä muunnatte pätkänne VCD-sopivaksi, vai runnotteko suoraan Neroon?
Jep eli suoraan nerolla ja eipä tullu mieleen että väärällä formaatillahan sitä tuli laitettua eli *.avi ja xvid 352x208 että eiköhän siinä oo jo pari hyvää syytä ja ohjeetkin löyty
Kannattaa jättä koodaamiset TMPEGEncoderille ja syöttää sitten vasta Neroon. Tosin TMPEGEncoderi on mulla ainakin aina kaatunut kun sille on tarjonnut Xdivejä.